OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 10 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572),
- w związku z toczącym się postępowaniem administracyjnym wszczętym na wniosek inwestora Sea Park sp. z o.o. sp. k., z siedzibą przy ul. Lelewela 37E, 80-442 Gdańsk, reprezentowanego przez pełnomocnika Grzegorza Formellę - Stalprojekt sp. z o.o. z dnia 31.07.2024 r. nr rej. RPW/316098/2024,
PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA
zawiadamia strony postępowania administracyjnego o wydaniu postanowienia o zmianie terminu uzupełnienia projektu budowlanego do dnia 31.03.2025 r. w sprawie udzielenia pozwolenia na budowę zespołu trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych z lokalami usługowymi, halami garażowymi, dojazdami oraz infrastrukturą techniczną, po rozbiórce obecnego zainwestowania, na terenie działek nr 62/34, 62/36, 62/43, 62/44, 62/48, 62/49, 62/50, 62/51, 62/52, obręb 0021 oraz fragmentu działki nr 31/14, obręb 0018 przy ul. Czarny Dwór w Gdańsku.
Informacje o inwestycji strony postępowania administracyjnego mogą uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod numerem tel. (58) 32-36-435, a także mogą składać ewentualne wnioski i zastrzeżenia za pośrednictwem poczty, przez platformę e-PUAP lub bezpośrednio w kancelarii tut. Urzędu.