PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Zawiadomienie o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

Zawiadomienie o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

 OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art.49 ustawy z dn.14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U.2024r. poz.572), w związku z art.53 ust.1 ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz.U.2024r. poz.1130)

PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA

zawiadamia strony postępowania administracyjnego o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr WUiA.VI.6733.88-5.2024.KW.412923 z dn.13.11.2024r. polegającej na:

  • przebudowie budynku zabytkowego Dworu Ferberów wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele administracyjno-biurowe (likwidacja lokali mieszkalnych),
  • rozbiórce istniejących schodów zewnętrznych oraz budowie nowych schodów zewnętrznych (do poziomu 0 oraz do poziomu +1),
  • budowie wiaty śmietnikowej, remoncie istniejących miejsc postojowych (max.20) wraz z zagospodarowaniem terenu i nowym ogrodzeniem przy ul. Trakt św. Wojciecha 293 w Gdańsku – dz. nr 137/24, 138/2 obr.0109.

W związku z powyższym informuję strony postępowania administracyjnego, że mogą zapoznać się z treścią wydanej decyzji w Wydziale Urbanistyki i Architektury tut. urzędu, ul. Nowe Ogrody 8/12, Gdańsk po telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 58 3236454.

Zgodnie z art.49 Kodeksu postępowania administracyjnego zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia.

Aleksandra DulkiewiczUrząd Miejski w Gdańsku
Aleksandra Dulkiewicz - najnowsze