PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art.49 i 61 §4 ustawy z dn. 14.06.1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U.2024r. poz.572), w związku z art. 53 ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz.U.2024r. poz.1130)

Prezydent Miasta Gdańska zawiadamia, że na wniosek Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. z siedz. przy ul. Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów (reprezentowanej przez pełnomocnika P. Karola Goldman) z dn.30.10.2024r. nr rej. RPW/441226/2024 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie sieci gazowej i przyłączy gazowych niskiego ciśnienia – przy ul. Głuchej i Równej w Gdańsku – dz. nr 15, 32, 33, 34, 49, 5, 63, 78/20, 78/21, 78/26, 78/16, 78/14, 78/15, 79/5 obr.0111.

W związku z powyższym informuję strony postępowania administracyjnego, że informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr (58) 32 36 454, ewentualne wnioski i zastrzeżenia można składać do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia za pośrednictwem poczty, przez platformę e-PUAP lub bezpośrednio w kancelarii w godzinach pracy tut. Urzędu.

Zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Aleksandra DulkiewiczUrząd Miejski w Gdańsku
Aleksandra Dulkiewicz - najnowsze