• Start
  • Wiadomości
  • Inside Seaside z bliska. W studiu Arkadiusz Stolarski, szef agencji Live

Inside Seaside z bliska. O festiwalu opowie Arkadiusz Stolarski, szef agencji Live. W czwartek, g. 12

Pomysłodawcą i organizatorem Inside Seaside, które pojawiło się po raz pierwszy na mapie kulturalnych wydarzeń Gdańska rok temu, jest agencja eventowa LIVE, wspierana przez Radio 357 oraz Miasto Gdańsk. Kolejna edycja festiwalu odbędzie się 9 i 10 listopada 2024. Co planują i czym zaskoczą tym razem publiczność, opowie Arkadiusz Stolarski. Szef agencji LIVE będzie gościem programu Wszystkie Strony Miasta w czwartek, 7 listopada 2024 r., o godz. 12. 
06.11.2024
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
gcm-download-1920-20241105-arkadiusz-stolarski-004-672a22c2c7d86
Arkadiusz Stolarski, szef agencji LIVE będzie gościem programu Wszystkie Strony Miasta w czwartek, 7 listopada 2024, o godz. 12
fot. Piotr Wittman/www.gdansk.pl

II Inside Seaside. Rozważne i romantyczni muzyki rockowej - z Polski i świata

Agencja LIVE działa na rynku od 25 lat. Zajmuje się organizacją imprez i promocją, a wśród swoich klientów ma takie firmy jak Netflix, Sony, Adidas, Redbull, Orlen, Disney czy TokFM. Ma też wieloletnie doświadczenie w produkcji dużych eventów kulturalnych. To dzięki nim mamy Męskie Granie, to oni stoją za takimi wydarzeniami jak T-Mobile Electronic Beats, gdański Sea You Music Showcase, ale też Mata Tour, SBM Festiwal, Fryderyki, Zalewski MTV Unplugged czy Wodecki Twist.

Najnowszym “dzieckiem” agencji - jak mówi jej szef Arkadiusz Stolarski - jest Inside Seaside.

Na zdjęciu mężczyzna w czarnej czapce i ciemnej bluzie z kapturem, na tle jasnej ściany. Jego wyraz twarzy jest spokojny, a światło padające z boku tworzy rozjaśnienie w rysach jego twarzy.
Arkadiusz Stolarski, szef agencji LIVE
fot. Piotr Wittman/www.gdansk.pl

Inside Seaside, wymyślony w formule festiwalu indoorowego, jest bardziej wydarzeniem kulturalnym niż stricte muzycznym. Okazją do spotkania, rozmowy, miłego spędzenia czasu. 

Zadebiutował w listopadzie. Trzy równolegle działające sale koncertowe zaaranżowano na terenie hal wystawowych Amber Expo, co samo w sobie nie brzmiało przesadnie zachęcająco. Ale organizatorzy oprócz ciekawego line-upu - muzyków i zespołów z Polski i zagranicy - zaoferowali publiczności mix sztuki i rozrywki. Kulinaria, rozmowy z “ciekawymi ludźmi”, kino i zakupy, wszystko na wysokim poziomie, spowodowały, że w ciągu dwóch dni na wydarzeniu pojawiło ok. 12 tysięcy osób. Na koncercie zespołu Kury zabrakło nawet miejsc, więc część wielbicieli nuciła Jesienną deprechę na korytarzu.

A jak będzie w tym roku? Ludzie kultury mówią, że dopiero druga udana płyta czy książka świadczą o tym, że odnieśliśmy sukces. 

Czy Arkadiusz Stolarski odczaruje klątwę drugiego dzieła, przekonamy się już wkrótce. Druga edycja IS odbędzie się 9 i 10 listopada 2024, również na terenach Amber Expo.

W czwartek, 7 listopada 2024 r., rozmowę z gościem programu Wszystkie Strony Miasta poprowadzi Anna Umięcka, dziennikarka portalu gdansk.pl.

TV

Jarmark Bożonarodzeniowy otwarty!