PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. ul. Czarny Dwór i al. Jana Pawła II

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. ul. Czarny Dwór i al. Jana Pawła II
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.),

Prezydent Miasta Gdańska

zawiadamia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie sieci elektroenergetycznych oraz stacji transformatorowej wraz z demontażem istniejących linii kablowych i wymianą słupa przy ul. Czarny Dwór i al. Jana Pawła II w Gdańsku, dz. nr 68/2, 62/31, 62/84, 71/5, 72/2 i 72/1 obr. 021 oraz dz. nr 61/24, 40, 58 i 59 obr. 033.

Informacje o inwestycji można uzyskać telefonicznie, w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr tel. 58 323 64 36. Strony mogą składać ewentualne wnioski i zastrzeżenia za pośrednictwem poczty, poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą lub bezpośrednio w kancelarii tut. Urzędu, w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.

Zgodnie z art. 49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 03.12.2025 r.

Aleksandra DulkiewiczUrząd Miejski w Gdańsku
Aleksandra Dulkiewicz - najnowsze