![Kultura Uliczna, Gdańsk 2024, mat. UMG](https://download.cloudgdansk.pl/gdansk-pl/t/202407234017.jpg)
– Mam z Gdańska bardzo dobre wspomnienia i zawsze chętnie wpadam w odwiedziny, kiedy jestem nad morzem. Tym bardziej się ucieszyłem, gdy jedno z moich ulubionych miast zaproponowało mi współpracę. Super zabawą było rysowanie i wymyślanie tekstów do ikonek informacyjnych dla turystów – mówi Andrzej Milewski. – Teraz będą one nie tylko informować, ale też, mam nadzieję, wywoływać uśmiech. Jestem bardzo ciekaw reakcji gdańszczan na te projekty.
Kampania w pierwszej odsłonie realizowana jest w postaci plakatów na miejskich słupach, w dalszych etapach przeniesie się do Internetu.
KULTURA ULICZNA PO GDAŃSKU to minikampania w ramach miejskiej akcji GDAŃSK.MIASTO, KTÓRE DZIAŁA przewidzianej na dwa lata.
![KULTURA ULICZNA PO GDAŃSKU 2 pion, mat. UMG](https://download.cloudgdansk.pl/gdansk-pl/t/202407234016.png)
![KULTURA ULICZNA PO GDAŃSKU 1 pion, mat. UMG](https://download.cloudgdansk.pl/gdansk-pl/t/202407234015.png)