PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Stanowisko ds. eksploatacji zasobu w Gdańskich Nieruchomościach

Stanowisko ds. eksploatacji zasobu w Gdańskich Nieruchomościach
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Jesteśmy ważnym podmiotem na rynku nieruchomości, zarządzając ponad 17 tys. lokali mieszkalnych i użytkowych. Wykonujemy zadania w zakresie administrowania, obsługi technicznej, finansowej oraz inwestycyjnej gminnego zasobu nieruchomości.
Chcesz pracować na rzecz Mieszkanek i Mieszkańców Gdańska, lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ciekawych wyzwań zawodowych – dołącz do naszego zespołu.

Dyrektor Gdańskich Nieruchomości ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

stanowisko ds. eksploatacji zasobu.

  1. Wymagania niezbędne:
    • wykształcenie co najmniej średnie, w zakresie ochrony środowiska, architektury krajobrazu lub pokrewne
    • znajomość  zagadnień  z zakresu ustawy o ochronie przyrody i ustawy prawo zamówień publicznych
    • znajomość rozpoznawania gatunków drzew i krzewów
    • prawo jazdy kat. B
    • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Office)
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  1. Wymagania dodatkowe:
    • wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, architektury krajobrazu lub pokrewne
    • umiejętność pracy w zespole.
  1. Zakres zadań:

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:

    • prowadzenie spraw związanych z wycinką, nasadzeniem i pielęgnacją drzew i krzewów oraz koszeniem traw na terenach znajdujących się w administracji Gdańskich Nieruchomości
    • przygotowywanie dokumentacji do wszczęcia procedury zamówień publicznych w zakresie usług związanych z utrzymaniem zieleni
    • występowanie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego  oraz Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie wydawania zgody na wycinkę drzew oraz przygotowywanie rocznych zestawień w zakresie wycinki drzew i krzewów
    • opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych za wykonanie usługi w ramach realizowanych zadań
    • przygotowywanie  doraźnych postępowań na usługi eksploatacyjne
    • opracowywanie rocznych planów propozycji do budżetu w zakresie realizowanych zadań
    • nadzór nad prawidłową realizacją umów i zleceń.
  1. Kandydatom oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę
    • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych)
    • wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami)
    • specyfika pracy: praca biurowa oraz praca w terenie, związana z realizacją zadań
    • możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie
    • możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych
    • przewidywany termin zatrudnienia: styczeń / luty 2025 r.
  1. Warunki finansowe:
    • miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 4.900,00 - 5.800,00 złotych, w zależności od doświadczenia i kompetencji
    • benefity płacowe:
      • nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto
      • uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie
      • dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań
      • nagroda jubileuszowa.
    • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka” stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto)
    • możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego
    • pakiet świadczeń socjalnych m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika.
  1. Wymagane dokumenty:
    Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:
    • list motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy)
    • kserokopie świadectw pracy
    • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
    • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135) jest zobowiązany złożyć  kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
    • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
    • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego)
    • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
    • dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego
    • dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.
  1. Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:
    • złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty;
    • spełnią wszystkie wymagania niezbędne.

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty należy składać:

    • osobiście w punkcie kancelaryjnym Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór na stanowisko ds. eksploatacji zasobu"
    • lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór na stanowisko ds. eksploatacji zasobu"
    • lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ

w terminie do 3 stycznia 2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).

Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości oraz Gdańskich Nieruchomości i na tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.

  1. Klauzula informacyjna
    • Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości  z siedzibą przy ul. Partyzantów 74 80-254 Gdańsk.
    • Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530). Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
    • Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych  w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
    • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
    • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    • Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane  są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1135) dane  kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania)  upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości.
    • Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
    • Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować  się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.

Do pobrania: Oświadczenie kandydata do pracy (45.5 KB, doc)