PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Od starszego referenta do specjalisty ds. archiwizacji w Dziale Administracyjno-Osobowym w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni

Od starszego referenta do specjalisty ds. archiwizacji w Dziale Administracyjno-Osobowym w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Dyrektor Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk na podstawie art. 11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

I. Określenie stanowiska urzędniczego:

Od starszego referenta do specjalisty ds. archiwizacji w Dziale Administracyjno-Osobowym

Kandydat przystępujący do naboru winien spełniać następujące wymagania:

  1. Niezbędne:
  • wykształcenie średnie;
  • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z archiwizacją dokumentacji;
  • biegła obsługa komputera oraz bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office;
  • znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych;
  • znajomość zasad i metod archiwalnych;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność – brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.
  1. Pożądane:
  • wykształcenie wyższe na kierunku archiwistyka lub administracja;
  • 2-letnie doświadczenie na stanowisku samodzielny archiwista zakładowej składnicy akt;
  • kurs kancelaryjno-archiwalny;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;

II. Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:

  • współpraca przy tworzeniu i nowelizacji regulacji dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji;
  • kontakt z Archiwum Państwowym;
  • współpraca przy przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących przechowywania i brakowania dokumentacji;
  • przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych;
  • czuwanie nad prawidłowością przygotowania dokumentacji przekazywanej do składnicy akt;
  • porządkowanie akt, materiałów archiwalnych, dokumentacji niearchiwalnej;
  • doradzanie w zakresie postępowania z dokumentacją;
  • dostosowywanie warunków przechowywania dokumentów do wymaganych standardów
    i obowiązujących przepisów;
  • ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w składnicy akt;
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej;
  • przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego;
  • zarządzanie powierzchnią użytkową oraz warunkami panującymi w pomieszczeniach składnicy;
  • sporządzanie sprawozdań dotyczących zarządzania dokumentacją;
  • koordynacja czynności kancelaryjnych;
  • dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy;
  • bezwzględne przestrzeganie przepisów BHP oraz Ppoż;
  • inne zadania wskazane przez kierownika działu.

III. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  • praca biurowa;
  • praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy.

IV. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest wyższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • list motywacyjny oraz informacje (np. cv), o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
  • kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;

oraz na podstawie art. 22§ 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.:

  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii;

 oraz

  • oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.).

Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem.

Jednocześnie zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Gdański Zarząd Dróg i Zieleni (GZDiZ) informuje, iż:

  • administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze jest GZDiZ;
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w GZDiZ – iod@gzdiz.gda.pl, tel. 58 52 44 509;
  • dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (w odniesieniu do danych wymaganych do przeprowadzenia procesu rekrutacji) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (w przypadku przekazania danych, które nie są wskazane w ogłoszeniu o naborze jako dane niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji) RODO, w związku z przepisami Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r., ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. oraz Zarządzenia 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisku urzędnicze w GZDiZ;
  • dane osobowe będą przechowywane zgodnie z procedurą zawartą w Zarządzeniu 18/2009 Dyrektora GZDiZ z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowisko urzędnicze w GZDiZ, w przypadku osób niezatrudnionych w GZDiZ nie dłużej niż przez 2 lata;
  • odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (np. sądy, prokuratura, policja), jeśli wystąpią do GZDiZ o udostępnienie tych danych, oraz firmy świadczące usługi informatyczne na rzecz GZDiZ (w związku z przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych użytkowanych przez GZDiZ);
  • GZDiZ nie zamierza przekazywać do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  • osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • podanie danych osobowych wskazanych w ogłoszeniu o naborze jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest w pełni dobrowolne;
  • dane osobowe osób ubiegających się o zatrudnienie nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji lub profilowania.

Oferujemy pracę:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia,
  • oferowane wynagrodzenie w przedziale: 5.405,00 zł – 7.280,00 zł brutto. Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji.

W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek funkcyjny, dodatek stażowy, premia regulaminowa w wysokości 15%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ).

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;

/zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/;

  • nagrody jubileuszowe zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych;
  • dofinansowanie do wypoczynku oraz do karty sportowej z ZFŚS.

Termin składania aplikacji od dnia 18.07.2024 r. do dnia 19.08.2024 r.  (liczy się data wpływu do GZDiZ).

Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: Od starszego referenta do specjalisty ds. archiwizacji”, w kancelarii GZDiZ budynek „A” przy ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk lub listownie na adres Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (bip.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. Informujemy, że złożonych ofert nie odsyłamy.