PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

OBWIESZCZENIE

Stosownie do art.49 i 61 §4 ustawy z dn. 14.06.1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U.2024r. poz.572), w związku z art.53 ustawy z dn. 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz.U.2024r. poz.1130).

Prezydent Miasta Gdańska zawiadamia, że na wniosek Województwa Pomorskiego z siedz. przy ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk z dn.09.10.2024r. nr rejestru RPW/412923/2024 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegające na:

  • przebudowie budynku zabytkowego Dworu Ferberów wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele administracyjno-biurowe (likwidacja lokali mieszkalnych),
  • rozbiórce istniejących schodów zewnętrznych oraz budowie nowych schodów zewnętrznych (do poziomu 0 oraz do poziomu +1),
  • budowie wiaty śmietnikowej, remoncie istniejących miejsc postojowych (max.20) wraz z zagospodarowaniem terenu i nowym ogrodzeniem przy ul. Trakt św. Wojciecha 293 w Gdańsku – dz. nr 137/24, 138/2 obr.0109.

W związku z powyższym informuję strony postępowania administracyjnego, że informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr (58) 32 36 454, ewentualne wnioski i zastrzeżenia można składać do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Gdańsku w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia za pośrednictwem poczty, przez platformę e-PUAP lub bezpośrednio w kancelarii w godzinach pracy tut. Urzędu.

Zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Aleksandra DulkiewiczUrząd Miejski w Gdańsku
Aleksandra Dulkiewicz - najnowsze