PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. ul. Słowackiego

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. ul. Słowackiego
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 1691),

PREZYDENT MIASTA GDAŃSKA

zawiadamia strony o wszczęciu postępowania na wniosek inwestora, z dnia 26.11.2025 roku, nr rej. RPW/540086/2025, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie zbiorników z filtrami ziemnymi do biodegradacji wód roztopowych zanieczyszczonych środkami do odladzania w Porcie Lotniczym Gdańsk Sp. z o.o., na terenie części działek nr 26, 27, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 286, 287, 290, 291, 523 obręb 0024 i części działki 41 obręb nr 0025, przy ul. Juliusza Słowackiego 200 w Gdańsku.

Informacje o inwestycji strony postępowania administracyjnego mogą uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod numerem tel. (58) 32-36-455, a także mogą składać ewentualne wnioski i zastrzeżenia za pośrednictwem poczty, przez elektroniczna skrzynkę podawczą lub bezpośrednio w kancelarii tut. Urzędu.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia, tj. od dnia 17.12.2025 r.

Aleksandra DulkiewiczUrząd Miejski w Gdańsku
Aleksandra Dulkiewicz - najnowsze