PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

OBWIESZCZENIE

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1130)

zawiadamiam, że

z wniosku z dnia 19 września 2024 r. nr rejestru RPW/384015/2024, uzupełnionego w dniu 14 października 2024 r. (data wpływu do organu 16 października 2024 r.) pismem nr rejestru RPW/422259/2024, Politechniki Gdańskiej z siedzibą w Gdańsku przy ul. Narutowicza 11/12, reprezentowanej przez Wojciecha Kozłowskiego zam. w Poznaniu, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na remoncie i przebudowie Domu Studenckiego Nr 7 Politechniki Gdańskiej wraz z niezbędnym uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu, zlokalizowanego w granicach działek nr: 1093/16, 1087/5, 1087/6, 1092/9 i 1078/3 obr. 043 położonych przy ul. Leczkowa 18 w Gdańsku.

W związku z powyższym informuję strony postępowania administracyjnego, że informację o inwestycji można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy tut. Urzędu pod nr 58 323 64 58, ewentualne wnioski i zastrzeżenia można składać wyłącznie za pośrednictwem poczty lub platformy ePUAP.

Pouczenie:

Zgodnie z art. 49 k.p.a., zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 23 października 2024 r.

Aleksandra DulkiewiczUrząd Miejski w Gdańsku
Aleksandra Dulkiewicz - najnowsze