Prezydent Miasta Gdańska ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań z zakresu rozwoju sportu na terenie Gminy Miasta Gdańska w roku 2025
Planowana wysokość środków publicznych na realizację zadań z zakresu rozwoju sportu wynosi: 2.500.000 zł
Otwarty konkurs ofert obejmuje następujące zadania:
- Pokrycie kosztów organizowania zawodów sportowych bądź udział w zawodach sportowych /udział w zawodach bądź ich organizacja;
- „Gdański Top Talent Dziewcząt”
- „Gdański Top Talent Chłopców”
- „Z Gdańska na igrzyska olimpijskie”
Warunki konkursu:
- Oferty konkursowe na zadania należy składać za pośrednictwem elektronicznego generatora ofert witkac.pl wybierając nabór na odpowiedni tytuł zadania, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09 stycznia 2025 roku do godziny 16.00.
- Instrukcja założenia konta w systemie elektronicznym Witkac.pl oraz sposobu złożenia oferty jest dostępna na stronie internetowej www.witkac.pl.
- Po wypełnieniu w systemie elektronicznym oferty wraz z załączeniem niezbędnych do niej załączników, należy z systemu wydrukować „Potwierdzenie złożenia oferty” (potwierdzenie winno zawierać sumę kontrolną, zgodną z wersją elektroniczną oferty złożonej w systemie Witkac.pl). Następnie wydrukowany dokument należy opieczętować i podpisać przez osoby uprawnione do reprezentacji klubu.
Potwierdzenie złożenia oferty, należy złożyć, w nieprzekraczalnym terminie do 14 stycznia 2025 roku do godziny 16.00.
a) osobiście w siedzibie Organizatora Konkursu:
- Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 pok.40,
- Partyzantów 74 (w informacji),
- Wilanowska 2
- lub przesłać pocztą na adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, Urząd Miejski w Gdańsku
b) korzystając z ePUAP, elek. skrzynka podawcza: ePUAP/UMGDA/Skrytka ESP
W przypadku przesłania ofert drogą pocztową o terminie złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
- Ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny, przesunięcia terminu składania ofert oraz terminu rozstrzygnięcia konkursu.
- Wyniki otwartego konkursu ofert ogłasza się poprzez wywieszenie na elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gdańsku, publikację na stronie internetowej Miasta Gdańska, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz za pośrednictwem systemu elektronicznego Witkac.pl w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego, nie później jednak niż 3 miesiące od daty ogłoszenia.
- Wymagane załączniki do oferty:
a) aktualny dokument określający osobowość prawną wypis z KRS-u lub zaświadczenie z ewidencji,
b) statut,
c) pełnomocnictwo do działania w imieniu podmiotu ( w przypadku, gdy ofertę o dotację podpisują osoby inne niż umocowane do reprezentacji zgodnie z rejestrem),
d) potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej – w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji.
Do pobrania:
Szczegółowe warunki konkursu (521.15 KB, pdf)
Wzór sprawozdania (647.01 KB, pdf)