PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Otwarty konkurs ofert na realizację zadań z zakresu rozwoju sportu na terenie Gminy Miasta Gdańska w roku 2025

Otwarty konkurs ofert na realizację zadań z zakresu rozwoju sportu na terenie Gminy Miasta Gdańska w roku 2025
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Prezydent Miasta Gdańska ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań z zakresu rozwoju sportu na terenie Gminy Miasta Gdańska w roku 2025

 Planowana wysokość środków publicznych na realizację zadań z zakresu rozwoju sportu wynosi: 2.500.000 zł

Otwarty konkurs ofert obejmuje następujące zadania:

  1. Pokrycie kosztów organizowania zawodów sportowych bądź udział w zawodach sportowych /udział w zawodach bądź ich organizacja;
  2. „Gdański Top Talent Dziewcząt”
  3. „Gdański Top Talent Chłopców”
  4. „Z Gdańska na igrzyska olimpijskie”

Warunki konkursu:

  1. Oferty konkursowe na zadania należy składać za pośrednictwem elektronicznego generatora ofert witkac.pl wybierając nabór na odpowiedni tytuł zadania, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 09 stycznia 2025 roku do godziny 16.00.
  2. Instrukcja założenia konta w systemie elektronicznym Witkac.pl oraz sposobu złożenia oferty jest dostępna na stronie internetowej www.witkac.pl.
  3. Po wypełnieniu w systemie elektronicznym oferty wraz z załączeniem niezbędnych do niej załączników, należy z systemu wydrukować „Potwierdzenie złożenia oferty” (potwierdzenie winno zawierać sumę kontrolną, zgodną z wersją elektroniczną oferty złożonej w systemie Witkac.pl). Następnie wydrukowany dokument należy opieczętować i podpisać przez osoby uprawnione do reprezentacji klubu.

Potwierdzenie złożenia oferty, należy złożyć, w nieprzekraczalnym terminie do 14 stycznia 2025 roku do godziny  16.00.

 a) osobiście w siedzibie Organizatora Konkursu:

  • Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12  pok.40,
  • Partyzantów 74 (w informacji),
  • Wilanowska 2
  • lub przesłać pocztą na adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, Urząd Miejski w Gdańsku

 b) korzystając z ePUAP, elek. skrzynka podawcza: ePUAP/UMGDA/Skrytka ESP

W przypadku przesłania ofert drogą pocztową o terminie złożenia oferty  decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.

  1. Ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny, przesunięcia terminu składania ofert oraz terminu rozstrzygnięcia konkursu.
  2. Wyniki otwartego konkursu ofert ogłasza się poprzez wywieszenie na elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gdańsku, publikację na stronie internetowej Miasta Gdańska, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz za pośrednictwem systemu elektronicznego Witkac.pl w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego, nie później jednak niż 3 miesiące od daty ogłoszenia.
  3. Wymagane załączniki do oferty:

a) aktualny dokument określający osobowość prawną wypis z KRS-u lub zaświadczenie z ewidencji,

b) statut,

c) pełnomocnictwo do działania w imieniu podmiotu ( w przypadku, gdy ofertę o dotację podpisują osoby inne niż umocowane do reprezentacji zgodnie z rejestrem),

d) potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej – w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do reprezentacji.

ZARZĄDZENIE NR 2457/24 PREZYDENTA MIASTA GDAŃSKA z dnia 18 grudnia 2024 r. w sprawie przyjęcia szczegółowych warunków otwartego konkursu ofert na realizację zadań z zakresu rozwoju sportu na terenie Gminy Miasta Gdańska w roku 2025       

Do pobrania: 

Szczegółowe warunki konkursu (521.15 KB, pdf)

Wzór oferty (645.5 KB, pdf)

Wzór sprawozdania (647.01 KB, pdf)