![]() |
![]() |
![]() |
Konkurs „Złote Formaty” rozgrywany był w czterech kategoriach: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa oraz wydawnictwo promocyjne. O nagrody mogły ubiegać się projekty, które realizowały cele promocyjne miast lub regionów i służyły budowaniu ich pozytywnego wizerunku. W tegorocznej edycji do konkursu zgłoszono łącznie 213 działań promocyjnych ze 103 miast.
Nagrody wręczono podczas II Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który w dniach 21-22 kwietnia zgromadził w Warszawie ponad 400 samorządowców ze wszystkich miast Polski.
Celem Festiwalu jest wymiana fachowej wiedzy dotyczącej tworzenia i realizacji strategii promocyjnych a także budowania rozpoznawalnego wizerunku miast i regionów. II edycja imprezy była poświęcona poszerzeniu i doskonaleniu kompetencji specjalistów zajmujących się marketingiem terytorialnym.
Michał Piotrowski
Biuro Prasowe