PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Nastoletnie rekiny biznesu zaatakują podczas Gdańsk Business Week!

Nastoletnie rekiny biznesu zaatakują podczas Gdańsk Business Week!
Już 20 maja ruszyła rekrutacja do projektu Gdańsk Business Week – sześciodniowych warsztatów przedsiębiorczości i kreatywności prowadzonych przez menedżerów tak wielkich firm jak: Boeing, Microsoft, Young Digital Planet, Intel. Jednym z ważniejszych założeń projektu jest komunikacja w języku angielskim pod okiem doświadczonych nauczycieli, którzy wspierają uczestników i pomagają przełamać często towarzyszącą młodym ludziom barierę językową. Spraw, aby Twoje dziecko uwierzyło, że marzenia się spełniają: „Yes
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Już 20 maja ruszyła rekrutacja do projektu Gdańsk Business Week – sześciodniowych warsztatów przedsiębiorczości i kreatywności prowadzonych przez menedżerów tak wielkich firm jak: Boeing, Microsoft, Young Digital Planet, Intel. Jednym z ważniejszych założeń projektu jest komunikacja w języku angielskim pod okiem doświadczonych nauczycieli, którzy wspierają uczestników i pomagają przełamać często towarzyszącą młodym ludziom  barierę językową. Spraw, aby Twoje dziecko uwierzyło, że marzenia się spełniają: „Yes, I can!”.

Co takiego wyróżnia Gdańsk Business Week od pozostałych projektów tego typu?
– Przede wszystkim idea. Nie dajemy gotowych rozwiązań, tylko wskazujemy ścieżki, które pomagają w osiągnięciu wymarzonego celu. Inspirujemy, motywujemy i uczymy – mówi Małgorzata Jasnoch, Prezes Gdańskiej Fundacji Przedsiębiorczości.

Kto może wziąć udział w projekcie? Uczniowie, którzy mają 15-19 lat i zamieszkują teren Metropolii Gdańskiej oraz posługują się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym. Aby zostać uczestnikiem Gdańsk Business Week, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i dokonać opłaty w wysokości 250 zł. Zapisy i aktualne dokumenty są dostępne na stronie http://www.gdanskbusinessweek.pl/
Przy rekrutacji pod uwagę jest brana kolejność zgłoszeń.

W ciągu jednego tygodnia uczestnicy biorą udział w bloku zajęć, podczas których doskonalą techniki komunikacyjne i negocjacyjne, tworzą własną firmę i walczą o jej przetrwanie, planują, tworzą strategie marketingowe i uczą się pracy w zespole.
– Młodzi ludzie wezmą również udział w ICT Day, w ramach którego odwiedzą partnera projektu – Gdański Park Naukowo Technologiczny oraz Inkubator STARTER – siedzibę organizatora – dodaje Małgorzata Jasnoch.

Gdańsk Business Week to przygoda, integracja, rozwój kompetencji miękkich i języka angielskiego, ogromna dawka wiedzy biznesowej, poznanie ciekawych ludzi ze świata lokalnego oraz amerykańskiego biznesu, budowanie poczucia unikalności i sprawczości u młodego człowieka w drodze do własnego sukcesu, amerykański duch niekończących się możliwości, które są na wyciągnięcie ręki.

plakat

Projekt jest współorganizowany przez Urząd Miejski w Gdańsku oraz Foundation for Private Enterprise Education.

Aktualności na temat Gdańsk Business Week można śledzić również na Facebook: www.facebook.com/gdanskbusinessweek

Dariusz WołodźkoUrząd Miejski w GdańskuKancelaria PrezydentaBiuro Prasowedariusz.wolodzko@gdansk.gda.pl
Dariusz Wołodźko - najnowsze