PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Jaki jest urzędnik gdańskiego magistratu? Prezentacja wyników badań.

Jaki jest urzędnik gdańskiego magistratu? Prezentacja wyników badań.
Gdański urzędnik łamie nieprzyjazne stereotypy - taki wniosek płynie z badań -?Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku? - przeprowadzonych w grudniu 2008 roku przez PBS DGA Spółka z o. o. na zlecenie Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Wyniki badań zaprezentowaliśmy 9 lutego podczas zorganizowanego na tę okoliczność briefingu.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Gdański urzędnik łamie nieprzyjazne stereotypy - taki wniosek płynie z badań -?Ocena jakości pracy oraz obsługi klientów UM w Gdańsku" - przeprowadzonych w grudniu 2008 roku przez PBS DGA Spółka z o. o. na zlecenie Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Wyniki badań zaprezentowaliśmy 9 lutego podczas zorganizowanego na tę okoliczność briefingu.

Prezentacja oceny pracy Urzędu Miejskiego w Gdańsku - konferencja prasowa. Nz. Rzecznik Prezydenta Antoni Pawlak, Sekretarz Miasta Danuta Janczarek, Dyrektor Wydziału Obsługi Mieszkańców Izabela Dulkiewicz
Fot. Jerzy Pinkas / www.gdansk.pl

Pracownicy Urzędu Miejskiego w Gdańsku postępują etycznie, moralnie i zgodnie z obowiązującym prawem - tak uważa 84 procent respondentów. Badania przeprowadzone zostały w dniach od 2 do 5 grudnia 2008 roku. Na pytania ankieterów PBS DGA odpowiedziało 314 osób. Gdańszczanie, którzy wzięli udział w badaniu, ?odpytywani" byli bezpośrednio po odejściu od stanowiska.

Cztery tysiące - tyle mieszkańców dziennie odwiedza Urząd Miejski. Jak wykazują badania, doskwierają im kolejki oraz brak miejsc parkingowych. Gdańscy urzędnicy są tych niedostatków świadomi.
- Dążymy do doskonałości w zakresie świadczonych przez nas usług. Obecnie kładziemy nacisk na rozwój i sprawne działanie e-administracji, by zminimalizować konieczność bezpośrednich wizyt mieszkańców w urzędzie - podkreśliła podczas spotkania Sekretarz Miasta Gdańska - Danuta Janczarek.

Badania dotyczące oceny jakości klientów UM w Gdańsku przeprowadzone zostały także w grudniu 2007 roku. Zestawienie danych z lat 2007 i 2008 wskazuje na wzrost jakości usług. W 2007 roku - 78 procent klientów ?załatwiło sprawę" podczas pierwszej wizyty, natomiast w 2008 roku już 90 procent.

Anna Dobrowolska / Biuro Prasowe

Dołączamy raport przygotowany przez PBS DGA. (543.5 KB)