PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Gdańsk dziękuje zagranicznym kibicom za atmosferę podczas EURO

Gdańsk dziękuje zagranicznym kibicom za atmosferę podczas EURO
Sześć spotów w sześciu językach - każdy to podziękowanie dla kibiców z Hiszpanii, Irlandii, Włoch, Chorwacji, Niemiec i Grecji za niepowtarzalna atmosferę wielkiego święta tworzoną w naszym mieście podczas EURO 2012. Spoty jeszcze dziś trafią do polskich placówek dyplomatycznych w dedykowanych krajach, organizacji turystycznych i mediów.
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Sześć spotów w sześciu językach - każdy to podziękowanie dla kibiców z Hiszpanii, Irlandii, Włoch, Chorwacji, Niemiec i Grecji za niepowtarzalna atmosferę wielkiego święta tworzoną w naszym mieście podczas EURO 2012. Spoty jeszcze dziś trafią do polskich placówek dyplomatycznych w dedykowanych krajach, organizacji turystycznych i mediów.

Tysiące kibiców z Hiszpanii, Irlandii, Włoch, Chorwacji, Niemiec i Grecji, a na ulicach wspaniała, wielobarwna fiesta. Przenikające się języki i uśmiechy, muzyka, tańce, śpiew i poczucie, że piłka nożna jakkolwiek najważniejsza, stanowi też wspaniały pretekst do wspólnej zabawy. Taka właśnie atmosfera panowała w Gdańsku podczas UEFA EURO 2012™ i udzieliła się wszystkim mieszkańcom Miasta, którzy z jednej strony jako gospodarze i ambasadorzy służyli gościom pomocą, z drugiej zaś dali się wciągnąć w wir zabawy. To właśnie oni, w duchu nie tylko piłkarskich emocji, podziękowali kibicom wszystkich krajów, za to, jak się bawili i jak zmienili Miasto. Przed transmisją meczu finałowego w gdańskiej strefie kibica unieśli w górę tysiące balonów w barwach flag narodowych i spontanicznie wykrzyczeli swoje podziękowania, mając nadzieję, że wszyscy, którzy tu byli jeszcze nie raz Gdańsk odwiedzą.

Sześć spotów dziękujących kibicom Hiszpanii, Włoch, Irlandii, Niemiec, Chorwacji i Grecji zostanie przekazanych ambasadom krajów w Polsce oraz Ambasadom Polski w danych krajach, Polskim Ośrodkom Informacji Turystycznej oraz zagranicznym i polskim mediom, a także organizacjom kibicowskim. Spoty zostaną zamieszczone na miejskim kanale youtube oraz zaprezentowane w kanałach informacyjnych Miasta i jednostek podległych, odpowiadających za organizację UEFA EURO2012™ w Gdańsku (strony internetowe, media społecznościowe).

 Spoty, w wersji YT

Produkcja: Biuro Prezydenta ds. Promocji Miasta
Realizacja: Art Zone Events (www.aze.pl)
Za pomoc w realizacji spotów bardzo serdecznie dziękujemy: www.trojmiasto.pl, Fan Zone Gdańsk / Miejski Ośrodek Sportu i rekreacji w Gdańsku oraz Wolontariatowi Miast Gospodarzy UEFA EURO 2012™

oprac MK