PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Podinspektor(ka)/inspektor(ka)/starszy(a) inspektor(ka) w Wydziale Integracji i Profilaktyki w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Gdańsku

Podinspektor(ka)/inspektor(ka)/starszy(a) inspektor(ka) w Wydziale Integracji i Profilaktyki w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Gdańsku
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor(ka)/inspektor(ka)/starszy(a) inspektor(ka) w Referacie Usług i Pomocy Instytucjonalnej w Wydziale Integracji i Profilaktyki (1 etat umowa o pracę)

I. Główne obowiązki

  1. Realizacja zadań w zakresie usług opiekuńczych i specjalistycznych, usług asystenckich, opieki wytchnieniowej, zapewnienia wsparcia żywnościowego, w tym m.in.:
    1) przygotowywanie wniosku o środki na zadania realizowane z zewnętrznych funduszy
    2) opisywanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym, ich ewidencja i rozliczanie
    3) udział w uzgadnianiu zrealizowanych wydatków i w przygotowaniu planu finansowego oraz zmian w planie finansowym
    4) przygotowanie i monitorowanie realizacji umów i aneksów do umów z podmiotami wyłonionymi w ramach konkursu
    5) udział w przygotowaniu sprawozdań z realizacji zadań, projektów uchwał i zarządzeń dotyczących realizowanych zadań
  1. Współpraca z podmiotami publicznymi i niepublicznymi w zakresie realizacji zadań referatu
  2. Udział w przygotowywaniu procedur konkursowych

II. Wymagania niezbędne

  1. Wykształcenie:
    1) co najmniej średnie - w przypadku stanowiska podinspektora wymagany jest co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku inspektora wymagany jest co najmniej 5-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie
    lub
    2) wyższe (preferowane z zakresu ekonomii, finansów lub administracji) w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany do zakwalifikowania się do naboru, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej roczny udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska starszego inspektora wymagany jest co najmniej 4-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie
  1. Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word, Excel)
  2. Bardzo dobra komunikatywność w mowie i piśmie
  3. Umiejętność analitycznego myślenia
  4. Wysoka kultura osobista
  5. Umiejętność współpracy

III. Wymagania dodatkowe

  1. Doświadczenie zawodowe w instytucjach pomocy społecznej lub innych jednostkach budżetowych
  2. Znajomość ustawy o pomocy społecznej
  3. Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

IV. Wymagane dokumenty

  1. List motywacyjny
  2. Aktualne cv (z adresem e-mail - jeśli kandydat posiada lub numerem telefonu)
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje (w tym kserokopie świadectw, dyplomów ukończenia studiów itp.)
  5. Kserokopie poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie od obecnego pracodawcy potwierdzające staż pracy itp.)
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
  7. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
  8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  9. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych
    Oświadczenia, zgoda na przetwarzanie danych osobowych i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wszystkie oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i datą.

V. Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do 22.12.2025 r. w Kancelarii Ośrodka lub korespondencyjnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Konrada Leczkowa 1A 80-432 Gdańsk. Kopertę należy opatrzyć dopiskiem „Nabór na stanowisko w Referacie Usług i Pomocy Instytucjonalnej”. Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę wpływu dokumentów pod wskazany adres. Oferty, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszych czynnościach związanych z procesem rekrutacji.

VI. Informacje dodatkowe

  1. Miejsce pracy - ul. Leczkowa 1A
  2. Czas pracy - poniedziałek, wtorek, czwartek w godzinach 7:30 - 15:30, środa w godzinach 8:00 - 17:00, piątek w godzinach 7:30 - 14:30
  3. Oferowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5.643,00 zł do 6.325,00 zł + wysługa lat (ostateczna kwota uzależniona jest od posiadanego doświadczenia i kompetencji)

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Gdańsku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

Joanna SzumacherMiejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
Joanna Szumacher - najnowsze