PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Rozstrzygnięcie konkursu ofert złożonych zgodnie z zarządzeniem Nr 2093/25 PMG z dnia 27 listopada 2025 roku

Rozstrzygnięcie konkursu ofert złożonych zgodnie z zarządzeniem Nr 2093/25 PMG z dnia 27 listopada 2025 roku
Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego w ramach Gdańskiego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego na lata 2024-2026 oraz Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na lata 2024-2026 ogłoszonego zarządzeniem Nr 2093/25 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 27 listopada 2025 r.
Na zadanie konkursowe nr 9 nie wpłynęła żadna oferta.
Uwaga: Oferentom przysługuje możliwość odwołania się do Prezydenta Miasta Gdańska od rozstrzygnięcia konkursu. Szczegółowy sposób odwołania się od rozstrzygnięcia konkursu opisany jest w Rozdziale VIII. 8 Ogłoszenia o konkursie. Odwołania należy składać w systemie Witkac.pl w ciągu 1 dnia roboczego, tj. w dniach 20 – 22.12.2025 r. Potwierdzenie złożenia odwołania należy dostarczyć w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia odwołania do siedziby ogłaszającego konkurs w jeden z następujących sposobów: 
a) Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 1 - ul. Partyzantów 74 (pokój 103), Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 3 – ul. Nowe Ogrody 8/12 (pokój 40), Zespół Obsługi Mieszkańców Nr 4 - ul. Wilanowska 2 (stanowisko informacyjne),
b) przesłać na adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, Urząd Miejski w Gdańsku (decyduje data wpływu dokumentu do Ogłaszającego konkurs),
c) e-mailem na adres: wrs@gdansk.gda.pl,
d) e-doręczeniem: AE:PL-69589-14466-DIDGS-28,
e) ePUAP: ePUAP/UMGDA/SkrytkaESP.