- nie dotyczy -
- nie dotyczy -
Dokumenty można przesłać drogą elektroniczną poprzez ePUAP.
Złożona informacja musi być podpisana zaufanym, elektronicznym podpisem osobistym lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu.
Pisma i interwencje telefoniczne mieszkańców Gminy Gdańsk zamieszkujących w lokalach komunalnych oraz ewentualne kserokopie dokonanych przez zarządcę rozliczeń.
- nie dotyczy -
- nie dotyczy -
Zgodnie z KPA - w ciągu 1-ego miesiąca od daty wpływu, 2 miesiące w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych.
ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 1
ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk
punkt informacji - pok. 103
tel. 58 52 44 500 - Gdańskie Centrum Kontaktu
ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 3
ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk
punkt informacji - pok. 40
tel. 58 52 44 500 - Gdańskie Centrum Kontaktu
ZESPÓŁ OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW NR 4
ul. Wilanowska 2, 80-809 Gdańsk
tel. 58 52 44 500 - Gdańskie Centrum Kontaktu
Wydział Mieszkalnictwa Urzędu Miejskiego w Gdańsku - Referat ds. Analiz Programów Mieszkaniowych
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
pokój nr 148
tel. 58 323 61 97
Kontrola prawidłowości naliczania czynszów:
pokój nr 149
tel. 58 323 61 49
Kontrola prawidłowości rozliczenia mediów:
pokój nr 148, 149
tel. 58 323 61 97, 58 323 61 49
- nie dotyczy -
- ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (t.j. z 2022 r. poz. 172 i 975 z późn. zm.),
- uchwała Nr XIII/264/19 Rady Miasta Gdańska z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Gdańska oraz zasad udzielania pomocy w wynajęciu lokali mieszkalnych w zasobach Towarzystw Budownictwa Społecznego (Dziennik Urzędowy Województwa Pomorskiego z 2019 r. poz. 4304, z późn. zm), tekst jednolity: Uchwała nr XLVII/1165/2022 z dnia 3 marca 2022 r.
- nie dotyczy -