Z-ca Dyrektora / Kierownik: Jarosław Schroeder
ul. Wyspiańskiego 9A
pokój nr 124
tel.: +48 58 52 44 500
e-mail: kontakt@gdansk.gda.pl
www.facebook.com/kontaktgdansk/
Gdańskie Centrum Kontaktu
Aplikacja Gdańskie Centrum Kontaktu
Realizowane zadania:
- zapewnienie, za pośrednictwem zdalnych kanałów komunikacji całodobowej obsługi w zakresie udzielania informacji, dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Miasta, a także przyjmowania zgłoszeń interwencyjnych i przekazanie do właściwych wydziałów i jednostek organizacyjnych Miasta
- udzielanie kompleksowych informacji przy wykorzystaniu zdalnych kanałów komunikacji klientom korzystającym z usług realizowanych przez Urząd oraz jednostki organizacyjne Miasta, w tym:
- o sprawach załatwianych w poszczególnych jednostkach
- o obowiązujących procedurach załatwiania spraw
- przekazywanie w formie elektronicznej druków i formularzy niezbędnych do załatwienia sprawy oraz pomoc w wypełnianiu
- przyjmowanie przy wykorzystaniu zdalnych kanałów komunikacji zgłoszeń dotyczących wszelkich nieprawidłowości funkcjonowania elementów infrastruktury miejskiej i przekazywanie dyspozycji odpowiednim służbom
- przyjmowanie przy wykorzystaniu zdalnych kanałów komunikacji opinii mieszkańców na temat funkcjonowania infrastruktury miejskiej oraz prowadzenie konsultacji z mieszkańcami na zlecenie jednostek organizacyjnych Miasta
- rejestracja zapytań i zgłoszeń mieszkańców
- stały monitoring w zakresie przekazywania zgłoszeń do właściwych wydziałów i jednostek organizacyjnych Miasta
- nadzór nad terminową realizacją przekazanych zgłoszeń oraz udzielaniem odpowiedzi na zapytania i zgłoszenia przekazane do komórek organizacyjnych Urzędu lub jednostek organizacyjnych Miasta
- przekazywanie bezpośrednio wykonawcom do realizacji zgłoszeń wymagających pilnej interwencji
- optymalizacja w uzgodnieniu z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz z jednostkami organizacyjnymi Miasta procedur załatwiania spraw
- opracowywanie raportów, zestawień i statystyk, dotyczących zadań realizowanych przez GCK
- przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących wymiany dowodów osobistych oraz ewidencji ludności i rezerwacja wizyt.