Projekt ma być realizowany od września 2025 r. do czerwca 2029 r.
Projekt będzie skierowany do obywateli państw trzecich przebywających na terenie Miasta Gdańska, w tym migrantów, szczególnie do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym i ich rodziców/opiekunów.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na partnera – Kompleksowe wsparcie integracji migrantów w Mieście Gdańsku”.
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć osobiście w siedzibie Organizatora Konkursu, to jest w Urzędzie Miejskim w Gdańsku (do wyboru: Sala Obsługi Mieszkańców przy ul. Nowe Ogrody 8/12 lub przy ul. Partyzantów 74 lub przy ul. Wilanowska 2) bądź przesłać pocztą na adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, Urząd Miejski w Gdańsku.
Termin składania ofert upływa 4 sierpnia 2025 r.
Szczegóły konkursu w poniższym linku:
