PORTAL MIASTA GDAŃSKA

Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na lata 2024-2026 uzależnienia

Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na lata 2024-2026 uzależnienia
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na lata 2024-2026

Prezydent Miasta Gdańska ogłasza rozstrzygnięcie konkursu na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na lata 2024-2026

Do pobrania:

Oferty na realizację zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego prowadzonych
w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miasta Gdańska na lata 2024-2026 podlegają procedurze odwoławczej. Odwołania należy składać w systemie Witkac.pl w ciągu
2 dni roboczych, tj. w dniach 29-30.01.2024 r. Potwierdzenie złożenia odwołania należy dostarczyć w ciągu 2 dni roboczych od złożenia odwołania tj. do dn. 01.02.2024 r. do ogłaszającego konkurs w formie opisanej  w cz.VI ust.1 pkt.5 Treści ogłoszenia o konkursie.