Zbiorcze zestawienie uwag
sporządzone w dniu 15 marca 2021 r. roku przez Zespół Konsultacyjny działającego na podstawie Zarządzenia 51/21 PREZYDENTA MIASTA GDAŃSKA z dnia 18 stycznia 2021 r. roku w sprawie powołania Zespołu ds. konsultacji społecznych dotyczących zmian statutów dzielnic
Konsultacje odbyły się w dniach od 25 stycznia 2021 r. do 15 lutego 2021 r. W dniu 9 lutego 2021 r. odbyło się otwarte spotkanie dla mieszkańców przeprowadzone w formie wysłuchania publicznego transmitowanego online na portalu gdansk.pl.
Skład Zespołu ds. konsultacji społecznych:
- Sylwia Betlej – Przewodnicząca Zespołu
- Karol Ważny – Zastępca Przewodniczącego Zespołu
- Kamila Błaszczyk – członek Zespołu
- Romuald Plewa – członek Zespołu
- Agnieszka Bartków – członek Zespołu
- Halina Królczyk – członek Zespołu
- Andrzej Witkiewicz – członek Zespołu
- Aleksandra Stefańska – członek Zespołu
- Paweł Kordowski – członek Zespołu
- Informacje ogólne
Zespół Konsultacyjny przyjął:
- 128 formularzy z uwagami do projektów zmian statutów dzielnic Gdańska w tym:
- 113 spełniających wymogi formalne,
- 6 formularzy z błędami formalnymi, do autorów których zwrócono się o uzupełnienie braków formalnych formularza w terminie 3 dni. Wszystkie formularze zostały uzupełnione prawidłowo i wniesione w wyznaczonym terminie.
- 9 niespełniający wymogów formalnych (złożony po terminie)
- W ramach nadesłanych formularzy wyodrębniono
- 88 formularzy w formie elektronicznej, które wpłynęły na adres konsultacje@gdansk.gda.pl
- 40 formularzy w formie papierowej
- W ramach informacji wyodrębniono
- 128 nadesłanych formularzy nadesłanych przez osoby fizyczne,
- 2 Uchwały podjęte przez Rady Dzielnic,
- Zestawienie postulatów złożone w trakcie spotkań informacyjnych organizowanych przez Komisję Doraźną Rady Miasta Gdańska ds. reformy Jednostek Pomocniczych,
- 1 opinię złożoną przez Radę Dzielnicy Zaspa-Młyniec
Uwagi złożono do wszystkich dzielnic Gdańska.
Wysłuchanie publiczne – do wysłuchania publicznego zgłosiło się 23 mówców, z czego finalnie w trakcie spotkania głos zabrało 16 osób.
Zestawienie uwag (raport) składa się z dwóch części:
- I Część - zestawienie uwag spełniające wymogi formalne (w formie pliku Excel) wraz ze stanowiskiem Prezydent Miasta Gdańska oraz zestawienie oryginalnych formularzy, które wpłynęły w trakcie konsultacji.
Zestawienie formularzy uwag (65.33 MB)
RAPORT - ZESTAWIENIE UWAG (4.47 MB)
- II Część - transkrypcja wysłuchania publicznego wraz z linkiem do nagrania.
Transkrypcja z wysłuchania publicznego_09_02_2021 r. (651.56 KB)
Link do wysłuchania publicznego:
https://www.gdansk.pl/tv/konsultacje-spoleczne-wsprawie-
zmian-w-statutach-dzielnic,v,2529