{{item.display}}
O nas
Gdańskie Centrum Kontaktu jest wspólnym centrum kontaktu Urzędu Miejskiego w Gdańsku i jednostek miejskich.

Nadrzędnym celem powstania Gdańskiego Centrum Kontaktu było stworzenie jednego punktu kontaktu dla mieszkańców, przedsiębiorców, studentów i turystów, tak aby nie było konieczne orientowanie się, z którą sprawą należy zgłosić się do którego wydziału czy jednostki miejskiej.

Za pośrednictwem Gdańskiego Centrum Kontaktu możesz:

 Gdańskie Centrum Kontaktu:

  • funkcjonuje 24h/7dni w tygodniu
  • wykorzystuje zdalne kanały komunikacji takie jak: aplikacja Gdańskie Centrum Kontaktu (dostępna również w wersji mobilnej), telefon, email, chat, SMS, Facebook, Messenger 

Powstanie Gdańskiego Centrum Kontaktu, jest efektem ustaleń pierwszego  Panelu Obywatelskiego, który odbył się w Gdańsku jesienią 2016 r. Rekomendacją zaproponowaną przez mieszkańców, było stworzenie sprawnie działającego miejskiego call-center.

 

Pozdrawiamy
Zespół Gdańskiego Centrum Kontaktu
#kontaktGdansk