Gdańsk. Przejazd rowerowy na 2. urodziny Tunelu pod Martwą Wisłą. Nz. Arkadiusz Kuźmiński-Ratownik Medyczny.
Gdańsk. Przejazd rowerowy na 2. urodziny Tunelu pod Martwą Wisłą.
Gdańsk, Amber Expo. Sympozjum Naukowo-Gospodarcze pt. Wpływ inwestycji infrastrukturalnych na rozwój aglomeracji miejskich prognozy i rzeczywistość, na przykładzie tunelu drogowego pod Martwą Wisłą w Gdańsku. Nz. Z-ca Prezydenta Gdańska Wiesław Bielawski i Dyrektor Biura Rozwoju Gdańska Edyta Damszel-Turek
Gdańsk, Amber Expo. Sympozjum Naukowo-Gospodarcze pt. Wpływ inwestycji infrastrukturalnych na rozwój aglomeracji miejskich prognozy i rzeczywistość, na przykładzie tunelu drogowego pod Martwą Wisłą w Gdańsku. Nz. Dyrektor Biura Rozwoju Gdańska Edyta Damszel-Turek
Gdańsk, Amber Expo. Sympozjum Naukowo-Gospodarcze pt. Wpływ inwestycji infrastrukturalnych na rozwój aglomeracji miejskich prognozy i rzeczywistość, na przykładzie tunelu drogowego pod Martwą Wisłą w Gdańsku. Nz. prof. Piotr Lorens (Politechnika Gdańska, Wydział Architektury)
Gdańsk, Amber Expo. Sympozjum Naukowo-Gospodarcze pt. Wpływ inwestycji infrastrukturalnych na rozwój aglomeracji miejskich prognozy i rzeczywistość, na przykładzie tunelu drogowego pod Martwą Wisłą w Gdańsku. Nz. od lewej: Z-ca Prezydenta Gdańska Wiesław Bielawski, Dyrektor Biura Rozwoju Gdańska Edyta Damszel-Turek, prof. Piotr Lorens (Politechnika Gdańska, Wydział Architektury), Prezes Pracodawców Pomorza Zbigniew Canowiecki
Gdańsk, Amber Expo. Sympozjum Naukowo-Gospodarcze pt. Wpływ inwestycji infrastrukturalnych na rozwój aglomeracji miejskich prognozy i rzeczywistość, na przykładzie tunelu drogowego pod Martwą Wisłą w Gdańsku. Nz. Prezes Pracodawców Pomorza Zbigniew Canowiecki
Gdańsk, Amber Expo. Sympozjum Naukowo-Gospodarcze pt. Wpływ inwestycji infrastrukturalnych na rozwój aglomeracji miejskich prognozy i rzeczywistość, na przykładzie tunelu drogowego pod Martwą Wisłą w Gdańsku. Nz. Z-ca Prezydenta Gdańska Wiesław Bielawski
Gdańsk, Amber Expo. Sympozjum Naukowo-Gospodarcze pt. Wpływ inwestycji infrastrukturalnych na rozwój aglomeracji miejskich prognozy i rzeczywistość, na przykładzie tunelu drogowego pod Martwą Wisłą w Gdańsku. Nz. Filip Springer (reporter, fotoreporter)
Gdańsk. Prezentacja prawie ukończonej budowy tunelu drogowego pod Martwą Wisłą. Nz. Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz
Uroczystość zakończenia drążenia tunelu drogowego pod Martwą Wisłą w Gdańsku, który połączy Przeróbkę i Letnicę. Obiekt drążyła maszyna TBM, której nadano imię „Damroka". Nz. fotoreporter Maciej Kosycarz
Budowa tunelu pod Martwą Wisłą w Gdańsku, pomiędzy Przeróbką i Letnicą. Maszyna TBM, która nosi imię "Damroka", obecnie drąży drugą nitkę tunelu. Nz. Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz
Pierwszy spacer gotową nitką tunelu pod Martwą Wisłą (1072 metry) z udziałem Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza (nz), zaproszonych gości oraz dziennikarzy
Budowa Drogi Zielonej przebiegającej na granicy Gdańska i Sopotu, od Ergo Areny do skrzyżowania al. Grunwaldzkiej, Niepodległości i ul. Czyżewskiego. Nz. Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz
Gdańsk. 22. Wielki Przejazd Rowerowy ulicami trójmiastw