Modernizacja prowadzona jest w cyklu trzech tramwajów. Każdy jest na innym etapie prac
“Dortmundy” ustawiane są na kanałach naprawczych w zajezdni. Na pierwszym planie zdemontowany wózek napędowy
Wózek napędowy po piaskowaniu i malowaniu, z nowym silnikiem, instalacją, hamulcami i tarczami hamulcowymi
Uruchamianie nowych sterowników drzwi
Jeden z kilkunastu nowych modułów sterujących
Uruchamianie moduł PLC drzwi
Prace instalatorskie we wnętrzu modernizowanego pojazdu
Uruchamianie paneli w kabinie motorniczego i modernizacja stopni
Modernizacja jednego N8C trwa średnio 45 dni
Prace instalatorskie w skrzyniach łączeniowych zlokalizowanych w podwoziu tramwaju
Modernizacja stopni
Bok tramwaju, jeden z modułów sterujących
Schemat jednego z obwodów elektrycznych - ściąga dla instalatorów
Jednostka centralna sterująca wszystkimi procesami w tramwaju
Moduł PLC drzwi
Na ekranie modułu PLC wyświetlać się będą informacje o ew. usterkach dotyczących obsługi drzwi
Nowe koła i zregenerowane przekładnie przed montażem w wózku
Panel sterowania dla motorniczego
Do końca roku kilkanaście zmodernizowanych “dortmundów” będzie kursować po Gdańsku
Każdy przewód zakładany w tramwaju ma swój numer
Regeneracja stopni
Kolejna ściąga dla instalatorów
Termomodernizacja dachu, taką samą przechodzą od wewnątrz ściany boczne tramwaju
Gdańsk. Zajezdnia tramwajowa przy ul. Wita Stwosza. Modernizacja tramwajów Dortmund
Zbiornik na piasek dla jednej z piasecznic
Podwozia są regenerowane i pokrywane powłoką antykorozyjną
Widok na podwozie - w tym miejscu montuje się wózek napędowy
Widok na zregenerowane podwozie - w tym miejscu montuje się wózek napędowy
Podwozie tramwaju
14 km nowych przewodów “oplata” cały tramwaj
Wózek tramwaju przed regeneracją. Widoczna tabliczka znamionowa producenta “dortmundów”, nieistniejącej już niemieckiej firmy Duewag
Dysza jednej z piasecznic z “wężykiem”, z którego sypie się piasek pod koła
Kanał wiązek przewodowych
Falownik (szara skrzynia). Służy do sterowania prędkością pojazdu i kontroli hamowania silnikiem
Hamulec szynowy po regeneracji
Nowe koła