• Start
  • Wiadomości
  • Wirtualne biuro w STARTERZE - realna alternatywa na prowadzenie działalności

Wirtualne biuro w STARTERZE - realna alternatywa na prowadzenie działalności (nie tylko) podczas epidemii

Usługa wirtualnego biura w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER to ciekawa alternatywa w dobie kryzysu. Można ograniczać koszta prowadzenia działalności, ale każde przedsiębiorstwo musi mieć adres - STARTER oferuje swój, a oprócz tego: obsługę sekretariatu oraz skrzynkę na korespondencję firmową z opcją skanowania poczty.
25.04.2020
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
Skrzynki pocztowe wirtualnych biur w holu Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER przy ul. Lęborskiej 3B
Skrzynki pocztowe wirtualnych biur w holu Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER przy ul. Lęborskiej 3B
Dominik Paszliński/www.gdansk.pl

 

Usługa wirtualnego biura polega na udostępnieniu przedsiębiorcy adresu do rejestracji siedziby firmy. Korzystanie z niej daje także możliwość pełnego outsourcingu obsługi biurowej bez konieczności fizycznej obecności przedsiębiorstwa w danym miejscu. Każda firma, której adresem działalności jest siedziba Inkubatora, otrzymuje tu swoją skrzynkę pocztową. Kiedy listonosz przyniesie przesyłkę, sekretariat STARTERA wysyła powiadamiającego maila do właściciela skrzynki.

- Korzystając z opcji wirtualnego biura, którą w STARTERZE oferujemy już od pięciu lat, najemca otrzymuje pełną obsługę sekretariatu. W zależności od wybranego pakietu (oferta w ramce pod tekstem - red.) oferujemy także obsługę tradycyjnej poczty. W tym przypadku listy, które trafią do firmy, zostaną zeskanowane i przesłane na podany adres e-mail  - tłumaczy Agnieszka Pyrzanowska menedżer ds. marketingu w Gdańskim Inkubatorze Przedsiębiorczości STARTER. - W wirtualnym biurze zostaną też odebrane wszelkie przesyłki przekazane według życzenia najemcy.

 

Gdański Urząd Pracy na pełnych obrotach i bez pracy zdalnej. Mnóstwo wniosków i nowe możliwości uzyskania pomocy

 

Wirtualne biuro to adres dla naszej działalności gospodarczej plus obsługa poczty zapewniona przez sekretariat, z opcją skanowania przesyłek
Wirtualne biuro to adres dla naszej działalności gospodarczej plus obsługa poczty zapewniona przez sekretariat, z opcją skanowania przesyłek
Dominik Paszliński/www.gdansk.pl

 

-  Z usług naszego wirtualnego biura korzysta aktualnie około 200 przedsiębiorców. W obecnej sytuacji nasi najemcy bardzo chętnie korzystają z usługi skanowania poczty. To pozwala im być na bieżąco, a z drugiej strony eliminuje do minimum kontakt z listonoszem i obecność w biurowcu - uzupełnia Beata Jakubczyk, menedżerka Zespołu ds. Rozwoju Start-upów GIP STARTER. - Wynajem tradycyjnego biura wiąże się także z ogólnymi kosztami utrzymania, takimi jak: prąd, woda, gaz. Tak więc poza ograniczeniem kosztów swojej działalności dbamy także o środowisko.

W sytuacji epidemii koronawirusa osoba zajmująca się dystrybucja listów w Inkubatorze, odbiera pocztę od listonosza w masce i rękawiczkach, a listonosz przychodzi do biurowca przy ul. Lęborskiej dwa razy w tygodniu, by ograniczyć intensywność kontaktów. Po zeskanowaniu, list jest wrzucany do skrzynki pocztowej danego klienta i czeka tak długo, jak klient osobiście go otworzy.

 

OGARNIJ KRYZYS – bezpłatne doradztwo online dla biznesu od Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER

 

- Zdecydowaliśmy się na usługę wirtualnego biura, ponieważ była ona wówczas “uszyta dokładnie na nasze potrzeby”. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Na przestrzeni tylu lat wszystkie usługi były wykonywane w terminie i rzetelnie. Jest to niezwykle ważne w przypadku prowadzenia kancelarii prawnej - podkreśla Piotr Drogosz z kancelarii prawnej KPAiN. - Jestem przekonany, że usługa skanowania jest przyszłością biznesu w ogóle, a oszczędności związane z korzystaniem z tej usługi są wielokrotnie większe niż jej koszt. Dzięki wprowadzeniu kontroli dostępu do korespondencji, mam również poczucie bezpieczeństwa danych, to bardzo ważne, gdy zależy nam na poufności.

Poczta wysyłana drogą mailową do klienta szyfrowana jest przez hasło. Dostęp do zeskanowanej poczty (zabezpieczonych hasłem plików) ma tylko osoba odpowiadająca za obsługę wirtualnych biur. 

 

„Pożyczka Płynnościowa” - pieniądze dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z Pomorza. Od maja

 

- Z wirtualnego biura korzystamy od końca 2015 roku i jest to dla nas bardzo wygodne. Wybraliśmy STARTERA, bo właśnie tu stawialiśmy nasze pierwsze biznesowe kroki, wybór był więc prosty - wspomina Sebastian Mul z firmy dr Poket Poland Sp. z o.o. - Dla nas istotna jest także profesjonalna obsługa osób pracujących w budynku, które zawsze służą pomocą.

Dodatkowo najemca może także skorzystać z dostępnej przestrzeni w siedzibie budynku. STARTER dysponuje w pełni wyposażonymi salkami wielofunkcyjnych przystosowanymi do różnego rodzaju spotkań biznesowych.

 

Ul. Lęborska 3B - taki adres działalności w formie wirtualnego biura ma obecnie 200 firm w Gdańsku
Ul. Lęborska 3B - taki adres działalności w formie wirtualnego biura ma obecnie ok. 200 firm 
Dominik Paszliński/www.gdansk.pl

 

-  Społeczność wokół STARTERA to ponad 11 tysięcy przedsiębiorców, którzy prężnie wymieniają się swoimi doświadczeniami w social mediach oraz biorą udział w licznych wydarzeniach, nawet tych online, by poszerzać sieć swoich kontaktów - zachęca Agnieszka Pyrzanowska.

Z uwagi na profil działalności gdańskiego inkubatora przedsiębiorczości, którego oferta skierowana jest przede wszystkim do firm dopiero startujących, czy też rozwijających swoje biznesowe skrzydła, dla nich przygotowane zostały specjalne oferty.

 

Rośnie liczba gdańszczanek i gdańszczan. Jest nas najwięcej od ponad 30 lat !

 

Pakiety dla firm do 3 lat istnienia


  • PAKIET NA START, który obejmuje możliwość rejestracji firmy pod adresem GIP STARTER, odbiór korespondencji klienta oraz poinformowanie o niej mailowo - , 89 zł netto/ m-c

  • PAKIET PLUS, który obejmuje możliwość rejestracji firmy pod adresem GIP STARTER, odbiór korespondencji klienta oraz poinformowanie o niej mailowo i usługę skanowania korespondencji – 150 zł netto/ m-c.

Oferta dla firm prowadzących działalność powyżej 3 lat


  • PAKIET PODSTAWOWY, który obejmuje możliwość rejestracji firmy pod adresem GIP STARTER, odbiór korespondencji klienta oraz poinformowanie o niej mailowo - 140 zł netto/m-c

  • PAKIET PREMIUM, który obejmuje możliwość rejestracji firmy pod adresem GIP STARTER, odbiór korespondencji klienta oraz poinformowanie o niej mailowo i usługę skanowania korespondencji – 200 zł netto/m-c

 

 

 

TV

Jarmark Bożonarodzeniowy otwarty!