
Tegorocznej edycji Infoshare (czyli “podziel się informacją”) towarzyszy dodatkowe hasło “share what is worthy” - czyli podziel się tym, czym warto.
Wartościowe informacje dla wyspecjalizowanego grona odbiorców konferencji: deweloperów i innych specjalistów IT, przedstawicieli świata marketingu, młodych firm technologicznych (startupów) i - oczywiście inwestorów szukających świetnej okazji do ulokowania pieniędzy, podzielono na dziewięć scen tematycznych. Wystąpi na nich w sumie ponad 200 prelegentów, krajowych i światowych ekspertów, przy czym dla marketingowych speców szczególnie cenne będzie spotkanie z amerykańskimi influencerami z branży.

Jak zwykle ważnym akcentem konferencji jest tematyka startupów, skoncentrowana wokół Growth Stage&Expo. Na tej scenie pojawią się przedstawiciele młodych firm, które odniosły już sukces, także takich których pomysły biznesowe odpowiadają na problemy społeczne. Swoje rozwiązania zaprezentują między in. zagraniczne startupy, które osiedliły się w naszym kraju w ramach programu Poland Prize akceleratora Space3ac. Słuchacze poznają też drugą stronę biznesu - zaplanowano wystąpienia doświadczonych inwestorów i ekspertów biznesu nowych technologii.
Więcej o poszczególnych scenach tegorocznej edycji:
Infoshare`2019 w środę i czwartek - jakie technologiczne inspiracje w tym roku?

Wielkie emocje przyniosą z pewnością finały Startup Contest, konkursu organizowanego przez Infoshare dla młodych firm. Przez dwa dni konferencji odbędą się prezentacje 20 półfinalistów (w tym czterech z Polski). W tym roku wzrosła pula nagród finansowych ufundowanych przez Miasto Gdańsk. Zwycięzca jak dotąd - otrzyma czek na 20 tys. euro, ale po raz pierwszy z zastrzykiem gotówki wyjadą także zdobywcy drugiego (7 tys. euro) i trzeciego miejsca (3 tys. euro).
Infoshare to przede wszystkim konferencja: możliwość spotkania z najlepszymi prelegentami i nawiązania ciekawych kontaktów podczas licznych wydarzeń dedykowanych wprost rozwijaniu sieci kontaktów i imprez towarzyszących.
Odbiorcy znajdą tu jednak także część targową. Na stoiskach swoimi rozwiązaniami chwalą się startupy i komercyjni partnerzy wydarzenia. Celem tych drugich często poza prezentacją firmy jest pozyskanie nowych pracowników - z naciskiem na developerów.
- Co roku staramy się podkreślić gdański charakter wydarzenia, organizując spotkania dla uczestników konferencji w ciekawych miejscach - mówi Paulina Bochek-Styrylska menedżer ds. PR i komunikacji Infoshare. - W tym roku oferujemy m.in. zwiedzanie stoczni z przewodnikiem dla posiadaczy wszystkich rodzajów wejściówek na naszą konferencję.
W ubiegłorocznej edycji Infoshare udział wzięło ponad sześć tysięcy osób z 55 krajów, ponad 250 startupów i 202 ekspertów z całego świata. Jak będzie w tym roku? Okaże się po podsumowaniu konferencji.