Ze względów bezpieczeństwa w związku z panującą pandemią, i koniecznością podjęcia działań ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa, od poniedziałku, 16 marca, do odwołania nieczynne będą Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Dotyczy to następujących placówek:
Punkt Obsługi Klienta nr 2 - nieczynny
Gdańsk Wrzeszcz, ul. Wyspiańskiego 9A
(budynek dawnego sklepu meblowego "Heban" naprzeciwko rynku we Wrzeszczu),
Punkt Obsługi Klienta nr 3 - nieczynny
Tunel Dworzec-PKP Gdańsk-Główny,
Punkt Obsługi Klienta nr 4 - nieczynny
Gdańsk-Orunia Górna, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa Łostowice - Świętokrzyska),
Punkt reklamacyjny - nieczynny
Gdańsk, ul. Na Stoku 49
parter - pokój 16/17.
Wszelkie reklamacje należy przesyłać na standardowym formularzu reklamacyjnym drogą mailową na adres ztm@gdansk.gda.pl lub pocztą tradycyjną. Formularz jest dostępny na stronie internetowej www.ztm.gda.pl
Uwaga! Punkt hurtowej sprzedaży biletów jednorazowych będzie czynny jedynie dla podmiotów gospodarczych.
Hurtowa sprzedaż biletów jednorazowych
Gdańsk, ul Na Stoku 49
parter - pokój 10
Punkt czynny jest w dni powszednie:
pon. - pt., 7.00 - 14.30
Jednorazowe bilety komunikacji miejskiej można kupić:
- przez mobilne aplikacje dostępne w smartfonach (lista aplikacji tu),
- w automatach biletowych (lista automatów wraz z lokalizacjami dostępna tu),
- w wybranych placówkach handlowych (lista punktów dostępna tu)
- w automatach Open Payment System (w wybranych autobusach, głównie na liniach 110 i 210)
Od poniedziałku, 16.03.2020 r. Urząd Miejski w Gdańsku, wszystkie Zespoły Obsługi Mieszkańców oraz Jednostki Organizacyjne miasta zawieszają czasowo bezpośrednią obsługę klientów.