Gdańskie Nieruchomości wychodzą do przedsiębiorców z inicjatywą, która ma ich wesprzeć w czasie pandemii. Pomysł polega na tym, by bezpłatnie, na Facebook’u Gdańskich Nieruchomości, prezentować biznesy, które prowadzone są na terenie naszego miasta. Warunek jest jeden - działalność musi funkcjonować w lokalu, który jest wynajmowany od Miasta.
- Pandemia zmieniła warunki prowadzenia wielu działalności, również wśród naszych najemców, wielu z nich z dnia na dzień musiało zmienić sposób swojego działania, chcieliśmy wesprzeć ich w tym trudnym czasie - również komunikacyjnie - i ułatwić dotarcie z tą informacją do mieszkańców - wyjaśnia Aleksandra Strug, rzeczniczka Gdańskich Nieruchomości. - Z uwagi na to, że mamy sporo odbiorców na naszym profilu na Facebook’u, ponad 2,5 tysiąca mieszkańców nas obserwuje, postanowiliśmy udostępnić im nasz kanał, aby mogli zaprezentować swoją działalność i opowiedzieć, jak prowadzą biznesy w czasie pandemii. U niektórych niewiele się zmieniło, ale są i tacy, którzy wprowadzili dużo zmian.
Inicjatywa jest też dobrą okazją do poznania biznesów o których istnieniu gdańszczanie nie wiedzieli. Przykładem może być mała pracownia krawiecka pana Henryka, który w zawodzie pracuje od 65 lat.
- Chcieliśmy pokazać też, że w lokalach gminy, często od wielu lat, prowadzone są przeróżne działalności i jednocześnie zachęcić przedsiębiorców do współpracy - dodaje Aleksandra Strug. – W naszym zasobie jest wiele lokali w doskonałych lokalizacjach, nie wszystkie działalności wymagają jednak prowadzenia w bardzo eksponowanych miejscach. Do niektórych lokali trudniej dotrzeć, są mniej widoczne, bo znajdują np. w podwórzach lub ich działalność jest bardzo specjalistyczna i jeśli nie mieliśmy dotąd potrzeby skorzystania z takich usług, możemy nie wiedzieć, że funkcjonują w naszym sąsiedztwie. Takim miejscem jest m.in. oliwska, rodzinna pracownia rzemiosła artystycznego, która została założona w 1984 roku. Powstają w niej wspaniałe witraże, które są prawdziwymi dziełami sztuki. Można tam również naprawić biżuterię, naczynia i inne przedmioty z bursztynem.
Jak dołączyć do akcji “Nasi najemcy”?
Jeśli chcesz zaprezentować swoje produkty/usługi na Facebook’u Gdańskich Nieruchomości, a do wykonywanej pracy wykorzystujesz gminny lokal - napisz kilka zdań o swoim biznesie, dołącz zdjęcia i wyślij całość na adres nd@nieruchomoscigda.pl
CZYTAJ:
Ekologiczne źródła ogrzewania i fotowoltaika - Gdańskie Nieruchomości modernizują miejskie budynki