- Zmiana lokalizacji punktu niesie za sobą wiele korzyści. Od początku listopada wszystkie sprawy będzie można załatwić w jednym miejscu, bez konieczności przemieszczania się pomiędzy oddalonymi od siebie budynkami – mówi Edyta Zaleszczak-Dyks, zastępca dyrektora Gdańskiego Centrum Świadczeń.
Ważną informacją jest to, że osoby odwiedzające nową lokalizację będą miały możliwość skorzystania z tych samym udogodnień, jak w budynku przy ul. 3 Maja 9. Nowy punkt jest dobrze skomunikowany (w pobliżu znajduje się przystanek „Płowce”, na którym zatrzymują się autobusy nr 130, 199, 184 oraz 210), oferujący wiele stanowisk pracy, poczekalnię oraz automatyczny system kolejkowy.
Punkt przyjmowania wniosków przy ul. Powstańców Warszawskich 25 będzie czynny w tych samych godzinach, co punkt przy ul. 3 Maja 9. Utrzymane zostaną także dotychczasowe numery telefonów oraz możliwość telefonicznej rezerwacji wizyty.
- Aby umówić się na konkretny termin, wystarczy zadzwonić pod numer telefonu 513 902 853 – przypomina Katarzyna Sowa, kierownik Działu Obsługi Mieszkańców Gdańskiego Centrum Świadczeń. - Po dokonaniu rejestracji, osoba umawiająca się otrzyma maila z potwierdzeniem terminu wizyty oraz krótką instrukcję postępowania po przyjściu do punktu obsługi – dodaje.
Punkt obsługi Gdańskiego Centrum Świadczeń - od 2 listopada 2020 r.
Gdańskie Centrum Świadczeń
Dział Obsługi Mieszkańców
ul. Powstańców Warszawskich 25, budynek C
Z pracownikami Działu Obsługi Mieszkańców można skontaktować się dzwoniąc pod numery:
- 572 986 946
- 572 535 621
- 572 986 796
Punkt informacyjny
Gdańskie Centrum Świadczeń
Dział Obsługi Mieszkańców
ul. Powstańców Warszawskich 25, budynek A
tel. 58 326 79 89
e-mail: info@gcs.gda.pl
Godziny otwarcia punktu przyjmowania wniosków oraz punktu informacyjnego:
- Poniedziałek – 8:00 – 15:30
- Wtorek – 8:00 – 15:00
- Środa – 8:00 – 17:00
- Czwartek – 8:00 – 15:00
- Piątek – 8:00 – 15:00
oprac. IB