
Zaproszeni eksperci
W konferencji udział wzięło kilkunastu prelegentów. Byli to: Bogdan Gałązka - szef kuchni i restaurator, Maciej Dobrzyniecki - prezydent i założyciel Akademii Gastronomicznej w Polsce, Amanda Booker - dyrektor operacyjny The Fork, Michał Stężalski - szef kuchni restauracji TYGLE Gdańskie, Mateusz Ciołko - szef kuchni restauracji Butchery&Wine, Mateusz Nowaczyk - dyrektor sprzedaży i marketingu w Międzynarodowych Targach Gdańskich SA, Guy Bigwood - dyrektor generalny i główny inicjator zmian GDS Movement, Barbara Jamison-Woods - prezes City DNA, Urtė Daknytė - dyrektor marketingu cyfrowego GO Vilnus, Tord Baklund - specjalista ds. marketingu cyfrowego w VisitOSLO, Patrycja Brychcy - Pati od Hoteli, Filip Wysocki - 16-letni pasjonat aktywnego życia, Łukasz Wysocki - prezes zarządu GOT, Łukasz Krasoń - minister, pełnomocnik rządu ds. Osób Niepełnosprawnych, Katarzyna Nałysz-Safuryn - manager działu Badań i Analiz GOT, Krzysztof Celuch - rektor SGTIH Vistula, Paweł Orłowski - prezes zarządu Gdańskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego, Arkadiusz Hronowski - współorganizator Mystic Festival.
Wśród zaproszonych gości byli m.in. zastępca prezydent Gdańska Emilia Lodzińska i Piotr Kryszewski, dyrektor zarządzający ds. Zielonego Gdańska.
ZOBACZ ZDJĘCIA Z KONFERENCJI
Program konferencji
Podczas tegorocznnych Nowych Trendów w Turystyce uczestnicy wysłuchali kilku wykładów, wzięli udział w spotkaniach i debatach.
Wśród nich były:
- Doświadczenie gościnności jako trend w turystyce i gastronomi
- Misja TheFork: Wspieranie szefów kuchni i restauratorów poprzez innowacje, koncentrację na kliencie i partnerstwa oraz łączenie ich z najszerszą społecznością miłośników jedzenia w Europie
- Kulinarny branding miejscowości - jak gastronomia przyciąga turystów i generuje większe przychody?
- Rewolucja Regeneracyjna: Tworzenie i Zarządzanie Kwitnącymi Destynacjami Przyszłości
- Jak destynacje mogą wzmocnić swoje działania marketingowe poprzez dzielenie się najlepszymi praktykami
- GO Vilnus: Łamanie stereotypów: Jak odważny marketing Wilna rzucił wyzwanie tradycyjnym normom reklamowym
- VisitOSLO: Analiza jednej z najgłośniejszych kampanii marketingowych ubiegłego roku
- Dont't create but document - rewolucja autentyczności w social mediach hoteli i restauracji
- Amor Fati w dostępności: akceptacja różnorodności jako droga do zysku w turystyce
- Dostępność. AUTENTYCZNIE
- Impakt ekonomiczny wydarzeń: Jak mierzyć i wykorzystać potencjał?
Więcej o Nowe Trendy w Turystyce 2025