Nowe Trendy w Turystyce - odbyła się XV edycja

W piątek, 21 marca, w Europejskim Centrum Solidarności odbyła się XV edycja konferencji Nowe Trendy w Turystyce 2025. Wśród omawianych tematów były: turystyka kulinarna, marketing miejsc, dostępność w turystyce oraz statystyka i analiza w turystyce.
21.03.2025
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
Na zdjęciu widać scenę konferencyjną z prelegentką przemawiającą do publiczności, a za nią znajduje się ekran z napisem „TheFork welcome!”. Na pierwszym planie umieszczone są podświetlone litery „#NTT” oraz makieta dźwigu, a w tle widać widownię oraz czerwoną projekcję napisu „NTT” na ścianie.
Konferencja odbyła się w Europejskim Centrum Solidarności
fot. GOT

Zaproszeni eksperci 

W konferencji udział wzięło kilkunastu prelegentów. Byli to: Bogdan Gałązka - szef kuchni i restaurator, Maciej Dobrzyniecki - prezydent i założyciel Akademii Gastronomicznej w Polsce, Amanda Booker - dyrektor operacyjny The Fork, Michał Stężalski - szef kuchni restauracji TYGLE Gdańskie, Mateusz Ciołko - szef kuchni restauracji Butchery&Wine, Mateusz Nowaczyk - dyrektor sprzedaży i marketingu w Międzynarodowych Targach Gdańskich SA, Guy Bigwood - dyrektor generalny i główny inicjator zmian GDS Movement, Barbara Jamison-Woods - prezes City DNA, Urtė Daknytė - dyrektor marketingu cyfrowego GO Vilnus, Tord Baklund - specjalista ds. marketingu cyfrowego w VisitOSLO, Patrycja Brychcy - Pati od Hoteli, Filip Wysocki - 16-letni pasjonat aktywnego życia, Łukasz Wysocki - prezes zarządu GOT, Łukasz Krasoń - minister, pełnomocnik rządu ds. Osób Niepełnosprawnych, Katarzyna Nałysz-Safuryn - manager działu Badań i Analiz GOT, Krzysztof Celuch - rektor SGTIH Vistula, Paweł Orłowski - prezes zarządu Gdańskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego, Arkadiusz Hronowski - współorganizator Mystic Festival.

Wśród zaproszonych gości byli m.in. zastępca prezydent Gdańska Emilia Lodzińska i Piotr Kryszewski, dyrektor zarządzający ds. Zielonego Gdańska.

Dalszy ciąg artykułu pod Kalendarzem Wydarzeń

ZOBACZ ZDJĘCIA Z KONFERENCJI

 

Program konferencji

Podczas tegorocznnych Nowych Trendów w Turystyce uczestnicy wysłuchali kilku wykładów, wzięli udział w spotkaniach i debatach.

Wśród nich były: 

  • Doświadczenie gościnności jako trend w turystyce i gastronomi
  • Misja TheFork: Wspieranie szefów kuchni i restauratorów poprzez innowacje, koncentrację na kliencie i partnerstwa oraz łączenie ich z najszerszą społecznością miłośników jedzenia w Europie
  • Kulinarny branding miejscowości - jak gastronomia przyciąga turystów i generuje większe przychody?
  • Rewolucja Regeneracyjna: Tworzenie i Zarządzanie Kwitnącymi Destynacjami Przyszłości
  • Jak destynacje mogą wzmocnić swoje działania marketingowe poprzez dzielenie się najlepszymi praktykami
  • GO Vilnus: Łamanie stereotypów: Jak odważny marketing Wilna rzucił wyzwanie tradycyjnym normom reklamowym
  • VisitOSLO: Analiza jednej z najgłośniejszych kampanii marketingowych ubiegłego roku
  • Dont't create but document - rewolucja autentyczności w social mediach hoteli i restauracji
  • Amor Fati w dostępności: akceptacja różnorodności jako droga do zysku w turystyce
  • Dostępność. AUTENTYCZNIE
  • Impakt ekonomiczny wydarzeń: Jak mierzyć i wykorzystać potencjał?

Więcej o Nowe Trendy w Turystyce 2025

 

TV

Video Player is loading.
Reklama
Aktualny czas 0:00
Czas trwania -:-
Załadowany: 0%
Typ strumienia NA ŻYWO
Pozostały czas -:-
1x
    Budowa ekostrady rowerowej rozpoczęta