• Start
  • Wiadomości
  • Nagroda w USA dla „Złotej kampanii” promującej “Sąd Ostateczny” Memlinga

Amerykańska nagroda dla „Złotej kampanii” promującej “Sąd Ostateczny” Memlinga

„Złota kampania” promująca „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga uznana została najlepszym projektem w konkursie CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS w USA. TOFU Studio otrzymało w tym roku już kilkadziesiąt nagród w kraju i za granicą, m.in. Nagrodę za Promocję Kultury Miasta Gdańska im. Marcina Opitza.
28.12.2018
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
Montaż wielkiej złotej kuli na placu Kobzdeja W Gdańsku (maj 2018 r.). Kula była jednym z kilku elementów kampanii, obok m.in. pomalowanego na złoto tramwaju, który jeździł po ulicach Gdańska, surrealistycznej akcji bilboardowej i znakomitego pod względem wizualnym oraz muzycznym filmu promocyjnego
Montaż wielkiej złotej kuli na placu Kobzdeja W Gdańsku (maj 2018 r.). Kula była jednym z kilku elementów kampanii, obok m.in. pomalowanego na złoto tramwaju, który jeździł po ulicach Gdańska, surrealistycznej akcji bilboardowej i znakomitego pod względem wizualnym oraz muzycznym filmu promocyjnego
Grzegorz Mehring/www.gdansk.pl


Teraz TOFU Studio otrzymało aż dwie nagrody w 48. edycji amerykańskiego konkursu CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS. Co ważne, jurorzy tegorocznej edycji tego konkursu uznali kampanię promującą „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga za najlepszy projekt tej edycji konkursu i przyznali nagrodę BEST IN SHOW.

Zobacz film promocyjny TOFU Studio:


Creativity International Awards jest jednym z najdłużej działających, niezależnych konkursów w USA skierowanych do branży reklamowej i projektowej. Otwarty na profesjonalistów i studentów, od 1970 roku stara się promować kreatywne i nieszablonowe rozwiązania projektowe. Wszystkie konkursowe prace oceniane są przez wyselekcjonowany panel specjalistów reklamowych i projektowych, którzy poświęcają swój czas i wiedzę biorąc udział w ocenach.


ZOBACZ: Złota kula wróciła nad Gdańsk. Zobacz spot promocyjny “Sądu Ostatecznego”


W tym roku aż dwie nagrody otrzymało gdańskie TOFU Studio za projekt „Złotej Kampanii” promującej XV wieczny tryptyk „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga, przygotowanej na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Identyfikacja wizualna stworzona na potrzeby tych działań otrzymała platynę, czyli najwyższe wyróżnienie w kategorii Corporate Identity Program, zaś plakaty wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych zostały uznane najciekawszym projektem całej tegorocznej edycji Creativity International Awards otrzymując prestiżowy tytuł: BEST IN SHOW.

Jeden z plakatów promujących Złotą Kampanię
Jeden z plakatów promujących Złotą Kampanię
mat. prasowe

 

To już druga nagroda za “Złotą kampanię” przyznana w USA - pierwszą TOFU Studio otrzymało w maju br., podczas 11. edycji konkursu International Design Awards (IDA), odbywającym się w Los Angeles.


WIĘCEJ: „Złota kampania” z nagrodą w prestiżowym konkursie International Design Awards


Studio TOFU jest także laureatem tegorocznej Nagrody za Promocję Kultury Miasta Gdańska im. Marcina Opitza przyznawaną przez Prezydenta Miasta Gdańska oraz kilkudziesięciu innych konkursów w Polsce i na świecie.


CZYTAJ TAKŻE: „Złota kampania” w finale azjatyckiego konkursu Golden Pin Design Award 2018

TV

Gdańskie cmentarze na Wszystkich Świętych