
Na Inspire Stage, jednej z głównych scen konferencji, tematyka wystąpień dotyczyć będzie innowacji w biznesie i zarządzaniu, sztucznej inteligencji oraz przyszłości światowego rynku technologicznego. Zobaczymy m.in. Michała Sadowskiego z Brand24, który opowie o najlepszych praktykach oraz największych błędach w budowie biznesu online.
Na tej scenie pojawi się również gdański podróżnik Marek Kamiński. Jego wystąpienie dotyczyć będzie tematu wyzwań, przed którymi stoi dzisiejszy świat, w kontekście nowych technologii. Christopher S. Penn z Trust Insights odpowie zaś na pytanie, w jaki sposób sztuczna inteligencja bezpowrotnie odmieni współczesny marketing.
Pierwszego dnia konferencji (odbędzie się 8 i 9 maja) zaplanowano premierę “The Golden Book of Venture Capital in Poland 2019” - najnowszego raportu Fundacji Startup Poland, oceniającego kondycję polskiego rynku VC (czyli rynku inwestorów celujących w młode firmy, które poza zastrzykiem finansowym, wnoszą do firmy także wsparcie menadżerskie).

Na Marketing Stage w ciągu dwóch dni konferencji wystąpią m.in. osobistości ze światowej listy The Top 50 Social Media Marketing Influencers: Mark Schaefer (Schaefer Marketing Solutions) czy Scott Brinker z HubSpot.
Zobaczymy także blogerkę Janinę Bąk z janinadaily.com, Kamila Kozieła z prezART (firmy słynącej z doskonałych prezentacji), blogera Pawła Tkaczyka (paweltkraczyk.com), rynkologa Jacka Kotarbińskiego z kotarbinski.com i wiele innych osób ze świata marketingu.
Na DevTrends Stage i czterech innych scenach dedykowanych developerom, o przyszłości technologii, cyberbezpieczeństwie, AI (sztucznej inteligencji) i blockchain opowiedzą eksperci z tak znanych podmiotów jak: LinkedIn, Slack, Mozilla i Microsoft. Piotr Konieczny z Niebezpiecznika opowie zaś o najnowszych trendach w cyberbezpieczeństwie.
Startup Stage (dotychczasowa nazwa) zmieniła się w Growth Stage i jest większa niż dotąd. W planie pitche (szybkie prezentacje) dwudziestu spółek, które w ramach Startup Contestu powalczą o 30 tys. euro w gotówce, ufundowane przez Prezydenta miasta Gdańska. Nowością w tym roku jest konkurs dla młodych firm (scale-up’ów), których pomysły celują w rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Wystąpienia na scenach uzupełnią specjalistyczne warsztaty i szkolenia.

Infoshare jak zwykle będzie także przestrzenią do spotkań z inwestorami, którzy szukają “biznesowych jednorożców”. Startupy obecne na Infoshare, będą mogły zaprezentować się przed ponad 150 funduszami VC/CVC. Wśród nich m.in. Black Pearls VC, Market One Capital, bValue, InvestHK czy Akcelerator PGE. Rozmowy odbywać się będą podczas indywidualnych spotkań speed dating, umawianych przy użyciu dedykowanej aplikacji - to wszystko w ramach Speed Dating i Investors Meetup. W 2018 roku odnotowano ponad 1200 takich spotkań.
Dla uczestników konferencji, którzy stawiają na rozwój nowych kontaktów, organizatorzy zaplanowali m.in. Great Networking Party z koncertem Krzysztofa Zalewskiego (dostępny dla wszystkich uczestników pierwszego dnia konferencji). Na zakończenie drugiego i ostatniego dnia wydarzenia - czyli 9 maja, odbędzie się Sunset Leaders Boat Race - rejs galeonami po Zatoce Gdańskiej, a po nim - afterparty na terenach stoczniowych.
Ceny biletów zaczynają się od 72,57 zł (basic pass). Dla posiadaczy gdańskiej karty mieszkańca - 15 proc. zniżki.
Wszystko na temat Infoshare`2019