• Start
  • Wiadomości
  • Mamo, nie wracam! - ogólnopolska kampania promująca Politechnikę Gdańską

Mamo, nie wracam! - ogólnopolska kampania promująca Politechnikę Gdańską

Ogólnopolska kampania promująca Politechnikę Gdańską skierowana jest do tegorocznych i przyszłorocznych maturzystów oraz ich rodziców. Kampania została zaplanowana na okres wakacji, z myślą o turystach licznie odwiedzających Trójmiasto lub planujących wakacje w regionie. „Mamo, nie wracam!” - to główne hasło kampanii.
15.07.2020
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
Bohaterem kampanii jest młody chłopak, maturzysta, który przyjechał do Gdańska
Bohaterem kampanii jest młody chłopak, maturzysta, który przyjechał do Gdańska
fot. Krzysztof Krzempek

 

Bohaterem kampanii jest młody chłopak, maturzysta, który przyjeżdża do Gdańska i odwiedza Politechnikę Gdańską. Jest pod dużym wrażeniem, pisze do mamy wiadomość sms: „Mamo, nie wracam!”.

- Ten rodzaj przekazu, to tak zwany storytelling, czyli marketing narracyjny, gdzie odbiorcy mogą utożsamić się z bohaterem, znaleźć wspólne cechy i upodobania - wyjaśnia Justyna Borkowska, kierownik Działu Promocji Politechniki Gdańskiej. - Taka konstrukcja strategii komunikacji zakłada zbudowanie angażującego przekazu dla odbiorcy, który nie jest w żadnym stopniu typową promocją o naturze produktowej. Współczesne doświadczenia, również na polskim rynku, wskazują że strategie oparte o modele narracyjne, są o wiele lepiej przyjmowane przez odbiorców i dzięki temu bardziej efektywne.

Kampania będzie obecna do końca sierpnia w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Dwa główne kanały informacyjne to radio i Internet. Spoty radiowe usłyszeć będzie można m.in. w Tok FM, Złote Przeboje oraz w Radiu Gdańsk.

W Internecie kampania „Mamo, nie wracam!” obejmie szereg witryn tematycznych, portale takie jak: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, bankier.pl, focus.pl, w/w portale radiowe, jak również social media - głównie Facebooka.

Dzięki współpracy z Urzędem Miasta Gdańska, kampania będzie obecna na citylightach przystanków autobusowych i tramwajowych w Gdańsku oraz w środkach komunikacji miejskiej.

 

PG-POZIOM_bez_Qr

 

Celem kampanii jest dotarcie do maturzystów tegorocznych i przyszłorocznych oraz ich rodziców, głównie turystów odwiedzających Trójmiasto. Dlaczego właśnie do nich?

- Trwa rekrutacja na studia, która ze względu na epidemię została wydłużona do 17 sierpnia. Chcemy pokazać przyszłym studentom i ich rodzicom walory Politechniki i samego Gdańska, i zachęcić ich do studiowania na drugiej najlepszej uczelni badawczej w kraju - dodaje Justyna Borkowska

Więcej na stronie: www.mamoniewracam.pl.  

Kampania została przygotowana przez Dział Promocji Politechniki Gdańskiej oraz agencję marketingową Engine.


Równolegle z kampanią „Mamo, nie wracam!” realizowane są działania PR (public relations) na antenie Radia Gdańsk budujące wizerunek PG jako uczelni badawczej w ramach letniego cyklu „Naukowe popołudnia z Politechniką Gdańską”. W każdy poniedziałek od 6 czerwca do 17 sierpnia młodzi naukowcy, studenci dzielą się ze słuchaczami swoimi naukowymi pasjami i realizowanymi badaniami. Wszystkie odcinki dostępne są do odsłuchania TUTAJ.

Rekrutacja na uczelnię na studia I i II stopnia trwa: nabór na studia na Politechnikę Gdańską został przedłużony aż do 17 sierpnia 2020r.


Więcej informacji TUTAJ.

Autor: Barbara Kuklińska-Nowak

 

TV

Kamienica przy Toruńskiej 27 odzyskała blask