- Zapraszamy wszystkich chętnych do składania ofert na prowadzenie handlu w zbliżającym się sezonie turystycznym w ponad czterdziestu bardzo atrakcyjnych lokalizacjach: w Pasie Nadmorskim, w rejonie gdańskich plaż oraz na terenie Promenady prowadzącej do molo w Brzeźnie - mówi Dariusz Słodkowski, p.o. kierownika Działu Użytkowania Przestrzeni Publicznej w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni.
Konkursy dotyczą:
- prowadzenia handlu na wydzierżawionym od nas stoisku namiotowym przeznaczonym do sprzedaży artykułów plażowych, okularów, pamiątek, pocztówek i zabawek,
- prowadzenia małej gastronomii, czyli sprzedaży kawy herbaty, napojów bezalkoholowych, słodyczy, lodów, kanapek, przekąsek, waty cukrowej i pakowanych wyrobów cukierniczych lub dużej gastronomii (tzw. foodtrucków)
- prowadzenia małej gastronomii w formie rowerów i wózków w wybranych parkach miejskich.
Oferta odnosi się do Parku im. Ronalda Reagana, Parku Brzeźnieńskiego, Parku im. Jana Pawła II, „Zielonego Parku”, Parku Akademickiego oraz Parku Spacerowego nad odpływem Motławy.
- Miasto od kilku lat konsekwentnie prowadzi działania na rzecz uporządkowania i poprawy wizerunku handlu sezonowego w Gdańsku - przypomina Michał Szymański, p.o. zastępcy dyrektora ds. Rozwoju Przestrzeni Publicznej w Gdańskim Zarządzie Dróg i Zieleni. - Chcemy zwiększyć dostępność artykułów plażowych, pamiątek, pocztówek i małej gastronomii dla mieszkańców i turystów. Jednocześnie zależy nam na tym, by handel odbywał się w określonej, jednakowej, przyjemniej dla oka oprawie w formie jednolitych zadaszeń namiotowych. Pozwoli ona również łatwiej identyfikować, które działania handlowe są prowadzone nielegalnie.
Oferty składać można do końca maja.
Szczegóły dotyczące konkursów ofertowych:
- mała gastronomia i foodtrucki
- namioty
TAK MOGĄ WYGLĄDAĆ PUNKTY I NAMIOTY MALEJ GASTRONOMII