Od 18 listopada obsługa mieszkańców przy ul. Powstańców Warszawskich 25 (budynek C) prowadzona będzie w następujących godzinach:
-
poniedziałek – 10:00 – 15:00,
-
wtorek – 10:00 – 15:00,
-
środa – 10:00 – 17:00,
-
czwartek – 10:00 – 15:00,
-
piątek – 10:00 – 15:00.
Dogodny termin wizyty można umówić telefonicznie, dzwoniąc pod numer: 513 902 853.
Należy pamiętać, że obsługa prowadzona jest z zachowaniem wszelkich rygorów sanitarnych. Dlatego warunkiem skorzystania z możliwości bezpośredniej rozmowy z pracownikiem jest założenie maseczki ochronnej, dezynfekcja rąk oraz zachowanie odpowiedniego dystansu społecznego.
Dodatkowo w jednym pomieszczeniu nie może być więcej niż 1 osoba na 1 stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób obsługujących interesantów.
Skorzystaj z alternatywnych form kontaktu
Wnioski o świadczenia oraz inne pisma można bezpiecznie składać w specjalnych wrzutniach, za pośrednictwem poczty, a także przez internet.
Wrzutnie
Wnioski o świadczenia, pisma, podania, uzupełnienia do wniosków oraz inną korespondencję można bezpiecznie dostarczać do specjalnych wrzutni, znajdujących się w następujących lokalizacjach:
Gdańskie Centrum Świadczeń
- ul. Powstańców Warszawskich 25, budynek C
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku:
- CPS 1 – ul. Modrzewskiego 2A,
- CPS 2 – Pl. Ks. Gustkowicza 13,
- CPS 3 – ul. Dyrekcyjna 5 (parter),
- CPS 4 – ul. Lecha 1,
- CPS 5 – ul. Siennicka 25,
- CPS 7 – ul. Marynarki Polskiej 134A.
Poczta
Korespondencję można przesyłać na adres:
- Gdańskie Centrum Świadczeń, ul. Powstańców Warszawskich 25, 80-152 Gdańsk
Złóż wniosek przez internet
Wnioski o świadczenia można składać przez internet, np. za pośrednictwem portalu Emp@tia, który umożliwia złożenie wniosku o większość świadczeń, również o zasiłek rodzinny, czy też świadczenie z funduszu alimentacyjnego.
Dodatkowo o świadczenie „Dobry start” oraz 500+ można ubiegać się za pośrednictwem bankowości elektronicznej oraz przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS.
oprac. AU