
- Nowa siedziba to przede wszystkim zmiana jakościowa dla mieszkańców - mówi Arkadiusz Kulewicz z GCS. - Wielu naszych interesantów to osoby niepełnosprawne, seniorzy, rodzice z dziećmi, osoby ze specjalnymi potrzebami. W nowym budynku mamy dużą poczekalnię, infrastrukturę dostosowaną do ich potrzeb, wygodną przestronną salę obsługi z wyodrębnionymi stanowiskami. No i lokalizacja, budynek mieści się w centrum, łatwo do nas trafić, nowa siedziba jest dobrze skomunikowana.
Przed budynkiem GCS znajduje się przystanek tramwajowy, na który można dojechać liniami numer 10 oraz 12. W pobliżu znajdują się również przystanki autobusowe.
Dotychczasowa siedziba Centrum przy ulicy Powstańców Warszawskich 25 jest przeznaczona do rozbiórki.
Jak załatwić sprawy w Gdańskim Centrum Świadczeń?
- Korespondencja
Od początku stycznia wszelkie wnioski o świadczenia, dokumenty oraz pozostałą korespondencję należy kierować na adres:
Gdańskie Centrum Świadczeń
ul. Kartuska 32/34
80-104 Gdańsk
- e-mail: gcs-kancelaria@gdansk.gda.pl
- Wizyty osobiste
Zmiana siedziby dotyczy również Działu Obsługi Mieszkańców. Oznacza to, że od początku 2022 r. wizyty osobiste odbywają się wyłącznie w budynku przy ul. Kartuskiej 32/34.
Wizytę można umówić telefonicznie, dzwoniąc pod numer 513 902 853. W styczniu zostanie uruchomiona internetowa rejestracja wizyt.
Kontakt
Gdańskie Centrum Świadczeń
ul. Kartuska 32/34
80-104 Gdańsk
tel. 58 326 50 00
fax. 58 326 50 36
gcs-kancelaria@gdansk.gda.pl
Punkt Informacyjny:
ul. Kartuska 32/34
80-104 Gdańsk
tel. 58 326 79 89
gcs-info@gdansk.gda.pl
Punkt czynny od godz. 8:30