• Start
  • Wiadomości
  • Gdańsk wchodzi na TikToka. Będzie można obserwować życie jego mieszkańców

Gdańsk wchodzi na TikToka. Będzie można obserwować życie jego mieszkańców

Gdańsk podbija kolejny kanał mediów społecznościowych - po Facebooku, Twitterze, Instagramie i Spotify dołączył do TikToka. Premierowa publikacja jest już dostępna na platformie. Na kanale gdansk_official na TikToku będzie można obserwować życie Gdańska oraz jego mieszkańców i mieszkanek w niecodziennej formie.
13.08.2021
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
Miasto chce swoją obecność w mediach społecznościowych kontynuować oraz rozwijać, dlatego przyszedł czas na popularnego TikToka
Miasto chce swoją obecność w mediach społecznościowych kontynuować oraz rozwijać, dlatego przyszedł czas na popularnego TikToka
mat. UMG

 

 

Gdańsk jest obecny w mediach społecznościowych ponad 10 lat. Popularność miejskich kanałów społecznościowych rośnie z roku na rok i stanowią one ważną funkcję informacyjną dla gdańszczanek i gdańszczan, a także dla osób odwiedzających nasze miasto. Oficjalna strona miasta na Facebooku @gdansk zgromadziła już ponad 260 000 fanów. Ponad 107 000 osób obserwuje kanał @gdansk_official na Instagramie. Profil @gdansk na Twitterze posiada obecnie ponad 24 000 obserwatorów. Systematycznie rozwija się także kanał na platformie Spotify, czego efektem była ubiegłoroczna nagroda „Perła Samorządu” przyznana gdańskiemu samorządowi.

 

TikTok z potencjałem

Myśląc o dalszym rozwoju gdańskich social mediów, miasto chce wykorzystać ogromny potencjał przekazu informacyjno-marketingowego, jaki niesie za sobą TikTok. Platforma pozwala na tworzenie kreatywnych treści, których odbiorcami są młodsi użytkownicy internetu, a których nie znajdziemy na innych kanałach społecznościowych.

- Naszą misją jest dotarcie z informacją do jak największej liczby mieszkanek i mieszkańców w różnym wieku. Dlatego korzystamy z najlepszych dostępnych narzędzi, które zapewniają efektywną komunikację opartą na pokazywaniu zmieniającego się Gdańska we wszystkich obszarach i aspektach jego życia - mówi Marek Bonisławski, dyrektor Biura Prezydenta Urzędu Miejskiego w Gdańsku. - Dynamika wzrostu TikToka w Polsce i na całym świecie jest imponująca. Platforma dociera do coraz większej grupy odbiorców i chcemy ten potencjał wykorzystać, oferując gdańszczanom i gdańszczankom rzetelną informację podaną w atrakcyjnej formie - dodaje.

Przykładem treści, które warto wypromować na TikToku jest chociażby Gdański Tydzień Zawodowca, kampania Gdańsk bez Plastiku czy Budżet Obywatelski, w którym projekty mogą zgłaszać dzieci i młodzież.

Gdańsk przywitał się już z użytkownikami TikToka premierowym nagraniem, które można zobaczyć TUTAJ. Miasto zaprasza także do śledzenia wszystkich miejskich kanałów społecznościowych. Warto dodać, że gdański Instagram obchodzi w sierpniu 9. urodziny i z tej okazji miasto przygotowało niespodzianki dla swoich fanów.

Oprac. AO

TV

Wrzeszcz Górny gotowy na święta