Nowo otwarte centrum operacyjne zajmie się doradztwem dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie kampanii marketingowych, rekrutacyjnych i sprzedażowych. Początkowo świadczyć będzie wsparcie w językach polskim i rosyjskim, a docelowo również w językach czeskim, węgierskim, rumuńskim, niemieckim i angielskim. Wsparcie obejmować będzie wszystkie platformy komunikacyjne i społecznościowe zarządzane przez Facebooka: Facebook, WhatsApp, Instagram i Messenger. Zarządzaniem lokalnym biurem zajmie się firma Telus International.
- Cieszymy się, że Telus International rośnie w Olivii, to nasz rezydent od wielu lat - mówi Maciej Kotarski, dyrektor działu komercjalizacji Olivia Centre. - Jeszcze bardziej cieszymy się sukcesem naszego rezydenta: tym, że jeden z najbardziej znanych brandów konsumenckich na świecie oficjalnie ogłosił współpracę z Telus, i to współpracę nakierowaną na rozwój biznesu, czyli małe i średnie firmy oraz reklamodawców. Z olbrzymią satysfakcją odbieramy to, że kolejny rezydent Olivii będzie prowadził stąd obsługę całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Nasze centrum rozwijamy właśnie z myślą o tym, aby zapewnić praktycznie dowolną skalę ekspansji takim rezydentom i ten przykład doskonale to ilustruje.
Nowa umowa to kolejny duży kontrakt na najem, jaki w ostatnich miesiącach został dopięty w Olivii. W ubiegłym roku rekordowa umowa najmu opiewała na 15 tys. mkw. powierzchni biurowej. Był to największy na Pomorzu kontrakt na najem w 2020 roku, a zarazem drugi największy w 10-letniej historii tego projektu biurowego w Oliwie.
Poza Facebookiem w Olivii Centre swoje biura otworzyły dotychczas takie giganty jak Amazon, Sii, Epam, InfoShare oraz InfoShare Academy, a także centrum IT Nordei. To właśnie w Olivia Centre Amazon rozwija stworzony w Trójmieście syntezator mowy Ivona, służący do inteligentnego odczytywania treści, czy też rozpoznawania wymawianych komunikatów.