Wielkie święto kupców, muzyki i różnego rodzaju sztuki rozpocznie się 24 lipca i tradycyjnie potrwa trzy tygodnie - do 15 sierpnia. Niestety znów upłynie w cieniu pandemii, ale nie należy się obawiać - Międzynarodowe Targi Gdańskie S.A., organizator Jarmarku, gwarantują, podobnie jak w roku ubiegłym, wdrożenie wszystkich niezbędnych procedur związanych z tego typu wydarzeniami w plenerze.
Co ważne, dla wielu wystawców i działających w Gdańsku podmiotów Jarmark jest szansą na powrót do normalności, ale też ma wpływ na wzrost gospodarczy i poziom zatrudnienia w regionie, co bezpośrednio przekłada się na poprawę jakości życia mieszkańców. Do końca maja zostanie uruchomiony system rejestracji zgłoszeń wystawców do uczestnictwa w Jarmarku Św. Dominika.
W związku ze szczególnym czasem, w tym sezonie będą obowiązywały zasady organizacji wydarzeń podobne jak w ubiegłym roku - wydarzenia kulturalne, w tym koncerty, będą miały charakter kameralny. Oprócz imprez muzycznych, nie zabraknie innych atrakcji, dla małych i dużych, tych, którzy lubią spokojny i familijny, albo aktywny sposób spędzenia czasu.
A ponieważ po długiej zimie i lockdownie wszyscy tęsknimy za kolorami, w logotypie Jarmarku Świętego Dominika w tym roku pojawiła się nowa kolorystyka symbolizuje odcienie bałtyckiego bursztynu, którego bogactwo będzie można podziwiać w nowo otwartym Muzeum Bursztynu w Wielkim Młynie. Kolory obrazują też różnorodność i odcienie atrakcji, które zaproponuje Jarmark. Do zobaczenia na Jarmarku Świętego Dominika, gdzie #Dawniej spotyka się z #Teraz, a Ty możesz poznać #WszystkieKoloryŻycia!
Więcej informacji pojawiać się będzie na oficjalnej stronie wydarzenia: jarmarkdominika.pl.
Oprac. AO