Obiekt przy ul. Pokoleń Lechii Gdańsk będzie miał największą tego typu instalację reklamową na Pomorzu - każdy napis „Stadion Energa Gdańsk” to 300 metrów kwadratowych powierzchni (łącznie razem 600 metrów kw.). Napisy zawisną w dwóch miejscach: od strony ulicy Marynarki Polskiej oraz od strony torów SKM.
Znaki na bursztynowej elewacji będą mogły zmieniać swój kolor. Dzięki frontowi liter wykonanemu w technologii dual color, dającej efekt innego koloru w dzień, innego w nocy. Napis w dzień będzie miał bordowy kolor marki Energa, a po zmierzchu zaświeci na biało lub inne kolory.
- Barwy logotypu będą mogły być elastycznie dostosowywanie do potrzeb - przyznaje Michał Lemański, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji w Energa SA. - Podświetlenie liter jest zaprojektowane w technologii LED, dzięki czemu teoretycznie logo może zaświecić w 16,7 milionów. kombinacji kolorów.
Na mecz Polska - Holandia logo zaświeci się na biało-czerwono, a podczas meczów ligowych rozgrywanych przez Lechię Gdańsk będzie świeciło na biało-zielono.
Jeden znak składa się z ponad 5,5 tys. lampek LED. Mimo tak wielu źródeł światła, konstrukcja będzie pobierała niewiele prądu - 5,5 kW każda.
Największa litera znaku będzie miała wysokość 5,5 metra, a cały znak w najwyższym miejscu - 7 metrów.
Długość znaku to 42 metry. Duża litera w znaku np. „S” waży około 180 kilogramów, mniejsza około 140 kilogramów.