Organizacja w układzie 2+1 obowiązywała będzie do końca realizacji zadania, czyli do lipca 2019 roku.
W godzinach 13.00-18.00 udostępnione będą dla ruchu dwa pasy w kierunku Pruszcza Gdańskiego i jeden w kierunku Gdańska.
W godzinach 18.00-13.00 udostępnione zostaną dwa pasy w kierunku Gdańska i jeden w kierunku Pruszcza Gdańskiego.
ORGANIZACJA RUCHU
Przypomnijmy, że inwestycja rozpoczęła się pod koniec marca br. i została podzielona na dwa zadania :
ZADANIE 1
Budowa wiaduktu Biskupia Górka w Gdańsku, w tym:
- przebudowa układu drogowego wraz ze skrzyżowaniami
- budowa obiektów mostowych - wiadukt na torami kolejowymi w ciągu ul. Trakt Św. Wojciecha, wiadukty nad ul. Nowe Podwale Grodzkie, estakady dojazdowe do wiaduktu, most przez Kanał Raduni
ZADANIE 2
Budowa parkingu wielopoziomowego zlokalizowanego w rejonie wiaduktu Biskupia Górka przy ul. Okopowej.
Koszt inwestycji to ponad 143 mln zł. Miasto Gdańsk na przebudowę wiaduktu otrzymało dofinansowanie w wysokości 85% z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wykonawcą robót jest firma Budimex S.A.
Czytaj także:
Umowa na budowę nowego wiaduktu Biskupia Górka podpisana. Ma być gotowy latem 2019 roku
Nowe odkrycie archeologów na budowie wiaduktu Biskupia Górka