Tunel pod Martwą Wisłą służy gdańszczanom już ponad dwa lata. W tym czasie dwa razy w miesiącu był zamykany w godzinach nocnych, kiedy przeprowadzono m.in. serwis wszystkich urządzeń. Od 21 do 28 lipca, czyli od soboty do soboty, w tunelu przeprowadzane są prace serwisowe i gwarancyjne.
Prace odbywają się nocą, w ciągu dnia tunel jest przejezdny. Na pierwszą noc - z soboty na niedzielę, 21/22 lipca - tunel zamknięty był w całości, w kolejnych niedostępna dla ruchu jest jedna rura: w godzinach 21.00-6.00 zamykana jest rura T1 w kierunku Letnicy.
Niektórzy zastanawiają się nad zasadnością tak częstego zamykania Tunelu pod Martwą Wisłą.
Czy serwis i prace gwarancyjne Tunelu pod Martwą Wisłą są wykonywane zbyt często? Czy naprawy są w ogóle potrzebne, skoro tunel ma dopiero niewiele ponad dwa lata? Jakie prace konkretnie są wykonywane? Czy tunel - jeśli już musi - nie mógłby być zamykany rzadziej i na krócej?
O Tunelu pod Martwą Wisłą, o niezbędnych pracach serwisowych, naprawczych i gwarancyjnych, o jego funkcjonowaniu, bezpieczeństwie i nieodpowiedzialności kierowców porozmawiamy we wtorek, 24 lipca, podczas programu "Wszystkie strony miasta".
Gościem redaktora Romana Daszczyńskiego będzie Michał Adamkiewicz, kierownik działu utrzymania Tunelu pod Martwą Wisłą.
Początek na żywo o godz. 12.30. ZAPRASZAMY.
CZYTAJ TAKŻE:
Tunel pod Martwą Wisłą częściowo zamykany w nocy. Będą objazdy