• Start
  • Wiadomości
  • Strefa Ograniczonej Dostępności: nowy punkt obsługi mieszkańców przy ul. Wodopój

Strefa Ograniczonej Dostępności: nowy punkt obsługi mieszkańców przy ul. Wodopój

Od poniedziałku, 1 lutego, sprawy związane z identyfikatorami IGM, uprawniającymi do wjazdu i poruszania się w Strefie Ograniczonej Dostępności na Głównym Mieście, można załatwić odwiedzając punkt Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni przy ulicy Wodopój 7. Punkt jest czynny codziennie od poniedziałku do piątku.
01.02.2021
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
Wyremontowany budynek przy ulicy Wodopój 7 posłuży mieszkańcom, którzy chcą wyrobić identyfikatory potrzebne do Strefy Ograniczonej Dostępności lub załatwić inne sprawy w GZDiZ
Wyremontowany budynek przy ulicy Wodopój 7 posłuży mieszkańcom, którzy chcą wyrobić identyfikatory potrzebne do Strefy Ograniczonej Dostępności lub załatwić inne sprawy w GZDiZ
fot. Grzegorz Mehring / www.gdansk.pl

 


Punkt obsługi mieszkańców, znajdujący się w zabytkowym budynku przy ulicy Wodopój 7 nad kanałem Raduni między ulicami Rajską a Łagiewniki, stworzony został z myślą przede wszystkim o osobach chcących załatwić sprawy dotyczące identyfikatorów IGM. Budynek znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Strefy Ograniczonej Dostępności, co ułatwi mieszkańcom załatwienie niezbędnych formalności na miejscu.

W punkcie mieszkańcy mogą składać wnioski na długoterminowe identyfikatory IGM oraz otrzymać na miejscu krótkoterminowe 24-godzinne identyfikatory IGM. Uwaga, w związku z pandemią ze względów sanitarnych długoterminowe identyfikatory nie są wydawane od ręki, a trafiają do mieszkańców za pośrednictwem poczty.

W nowo otwartym punkcie można również składać dokumenty, dotyczące innych spraw rozpatrywanych przez Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, między innymi dotyczących obsługi Strefy Płatnego Parkowania i Śródmiejskiej Strefy Płatnego Parkowania, w tym karty opłaty zryczałtowanej mieszkańca, działalności gospodarczej, a także abonamentów. Złożone dokumenty będą rejestrowane oraz przekazywane do rozpatrzenia poszczególnym działom GZDiZ.

Podobnie jak z identyfikatorami IGM, również przy innych sprawach dokumenty, identyfikatory, abonamenty, decyzje lub zezwolenia nie są wydawane bezpośrednio, a są wysyłane pocztą. Szczegółowe procedury poszczególnych spraw wraz z drukami do pobrania dostępne są na stronie internetowej www.gzdiz.gda.pl.

Uwaga! W budynku przy ulicy Wodopój nie funkcjonuje kasa, dlatego mieszkańcy chcący uiścić opłaty związane z załatwianiem spraw w GZDiZ proszeni są o korzystanie z przelewów bankowych.

Punkt czynny jest w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki - w godzinach 7:00-15:00, oraz w środy - w godzinach 7:00-16.30.

Oprac. AO

 

TV

Jarmark Bożonarodzeniowy otwarty!