• Start
  • Wiadomości
  • Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga z trzema nagrodami amerykańskiego stowarzyszenia

Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga z trzema nagrodami amerykańskiego stowarzyszenia

Po raz pierwszy spot promujący arcydzieło Hansa Memlinga został zaprezentowany w październiku 2018 roku. Od tego czasu zdobył kilkadziesiąt nagród w kraju i zagranicą, teraz spot zdobył potrójne uznanie w konkursie VEGA DIGITAL. Wygrał w trzech kategoriach spośród ponad 1550 prac z 35 krajów.
05.02.2020
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl

 

Spot został wyprodukowany przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Był częścią tzw. "Złotej kampanii” promującej „Sąd Ostateczny” arcydzieło Hansa Memlinga. Spot jak i cała kampania otrzymały wiele krajowych i międzynarodowych nagród

 

ZOBACZ SPOT I POZNAJ JEGO REALIZATORÓW


Po raz czwarty amerykańskie stowarzyszenie International Awards Associate (IAA) z dumą ogłosiło zwycięzców Vega Digital Awards 2019. TOFU Studio zdobyło trzykrotnie najwyższą nagrodę (Canopus) za zwycięski projekt przygotowany na zamówienie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga został najwyżej oceniony w kategoriach: Kultura, Muzyka oraz Aktywność publiczna otrzymując trzy pierwsze miejsca. 

 

MUZYKA

VEGA_01

 

KULTURA

VEGA_03

 

AKTYWNOŚĆ PUBLICZNA

VEGA_04

 

Vega Digital Awards jest międzynarodowym konkursem digitalowym, ale także platformą do uhonorowywania kreatywnych i wiodących specjalistów z obszaru mediów cyfrowych.

- Cieszę się, że te wszystkie utalentowane osoby otrzymały nagrody za wykonaną tak dobrze pracę - zauważył Kenjo Ong, dyrektor generalny IAA. - Jesteśmy dumni też z tego, że nasz konkurs może stanowić punkt odniesienia dla specjalistów cyfrowych na całym świecie, ponieważ z każdym rokiem stajemy się coraz szerszą grupą projektową.

Wszyscy konkurenci byli oceniani przez zespół wiodących osobowości kreatywnych, zgodnie z kompleksowymi i surowymi standardami.

W tegorocznej edycji Vega Digital Awards znalazło się ponad 1550 zgłoszeń z 35 krajów świata. 

TOFU Studio jako zwycięzca stanęło w jednym rzędzie obok takich firm i marek, jak: BMW Group, Walt Disney Studios Motion Pictures, Mastercard, CJ ENM, Lionsgate Entertainment, Prada, Cartier, Tommy Hilfiger, Monotype, Salvation Army, Longines, Pan Pacific Hotel Group, Airbus, Royal Canin, Sony Pictures / Marvel Studios i wiele innych.

 

TV

Finał świątecznej akcji „Każdy może pomóc”. Wymarzone prezenty jadą do dzieci i seniorów