Spot został wyprodukowany przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Był częścią tzw. "Złotej kampanii” promującej „Sąd Ostateczny” arcydzieło Hansa Memlinga. Spot jak i cała kampania otrzymały wiele krajowych i międzynarodowych nagród.
ZOBACZ SPOT I POZNAJ JEGO REALIZATORÓW
Po raz czwarty amerykańskie stowarzyszenie International Awards Associate (IAA) z dumą ogłosiło zwycięzców Vega Digital Awards 2019. TOFU Studio zdobyło trzykrotnie najwyższą nagrodę (Canopus) za zwycięski projekt przygotowany na zamówienie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga został najwyżej oceniony w kategoriach: Kultura, Muzyka oraz Aktywność publiczna otrzymując trzy pierwsze miejsca.
MUZYKA
KULTURA
AKTYWNOŚĆ PUBLICZNA
Vega Digital Awards jest międzynarodowym konkursem digitalowym, ale także platformą do uhonorowywania kreatywnych i wiodących specjalistów z obszaru mediów cyfrowych.
- Cieszę się, że te wszystkie utalentowane osoby otrzymały nagrody za wykonaną tak dobrze pracę - zauważył Kenjo Ong, dyrektor generalny IAA. - Jesteśmy dumni też z tego, że nasz konkurs może stanowić punkt odniesienia dla specjalistów cyfrowych na całym świecie, ponieważ z każdym rokiem stajemy się coraz szerszą grupą projektową.
Wszyscy konkurenci byli oceniani przez zespół wiodących osobowości kreatywnych, zgodnie z kompleksowymi i surowymi standardami.
W tegorocznej edycji Vega Digital Awards znalazło się ponad 1550 zgłoszeń z 35 krajów świata.
TOFU Studio jako zwycięzca stanęło w jednym rzędzie obok takich firm i marek, jak: BMW Group, Walt Disney Studios Motion Pictures, Mastercard, CJ ENM, Lionsgate Entertainment, Prada, Cartier, Tommy Hilfiger, Monotype, Salvation Army, Longines, Pan Pacific Hotel Group, Airbus, Royal Canin, Sony Pictures / Marvel Studios i wiele innych.