Od ponad 35 lat Grupa Sitel zapewnia obsługę klienta (customer experience, CX ) dla światowych marek we wszystkich możliwych branżach, od mediów i rozrywki po ubezpieczenia, z jej usług w tym zakresie korzystają także instytucje rządowe.
Do jej głównych działań należą: obsługa klienta, IT helpdesk i telemarketing. Grupa Sitel przeprowadza każdego dnia ponad 4,5 mln rozmów z użytkownikami w ponad 50 językach z silnym naciskiem na cyfrowe strategie CX. Łączy innowacyjne myślenie projektowe z rozwiązaniami cyfrowymi – w tym samoobsługą, sztuczną inteligencją (AI), automatyzacją i analityką opartą na danych.
Sitel Group posiada ma już swoje biuro rozwoju w Warszawie, pracuje w nim 850 wysoko wykwalifikowanych ekspertów. Kolejnym krokiem w rozwoju firmy będzie nowe biuro w Gdańsku, którego otwarcie ogłoszono 14 czerwca.
- Mamy przyjemność powitać nowego członka trójmiejskiej sceny sektora usług biznesowych. Pomorze jest otwarte na nowe możliwości rozwoju, a Sitel jest ważnym graczem na globalnym rynku obsługi klienta. Trójmiasto utrzymuje pozycję jednego z najlepszych miejsc do prowadzenia biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej i jesteśmy tutaj po to, aby w pełni biznes wspierać - mówi Mieczysław Struk, marszałek województwa pomorskiego.
- Gdańsk, Gdynia i Sopot szczycą się różnorodnością i wielojęzycznością, doskonałym systemem edukacji i kulturą otwartości. Otwarcie biura Sitel Group w Gdańsku to znak, że nasze wysiłki nadal się opłacają. Witamy Sitel Group na Pomorzu. Jesteśmy przekonani, że firma odniesie tutaj wielki sukces - dodaje Aleksandra Dulkiewicz prezydent Gdańska.
- Widzimy, że języki obce stają się coraz ważniejsze. Ich znajomość od zawsze była paszportem do świata. Wybraliśmy Trójmiasto, bo to aglomeracja z 24 uczelniami wyższymi z ponad 20 tys. absolwentów rocznie, to daje nam ogromne możliwości - wyjaśnia Monika Röhr-Łukasik, dyrektor Sitel Polska.
W pierwszej fazie rozwoju gdańskiego biura Sitel Group będzie poszukiwać anglojęzycznych pracowników z podstawową wiedzą techniczną. Firma podkreśla, że oferuje absolwentom wyższych uczelni duże możliwości szkoleniowe i dobre miejsce do rozwoju.
Sitel Group koncentruje się na utrzymaniu płaskiej struktury organizacyjnej, aby trzymać się swoich wartości: Learn, Lead, and Grow. Firma oferuje pracownikom różne korzyści, np. okresowe premie, wsparcie finansowe dla opieki nad dziećmi, wiele ciekawych wydarzeń sportowych i kulturalnych, a także pakiety relokacyjne.
- Cieszymy się, że możemy otworzyć nasze nowe centrum kontaktu z klientami w Gdańsku. Dzięki sile, elastyczności, zespołowi z pasją i głębokiej wiedzy w zakresie strategii CX spodziewamy się szybkiego wzrostu w tym regionie - podkreśla Christian Sajons, dyrektor zarządzający Sitel Group na Niemcy, Europę Wschodnią i kraje nordyckie. - Trójmiasto to idealne miejsce do inwestowania i prowadzenia firmy, a także dalszego rozwoju naszej marki.