• Start
  • Wiadomości
  • Rewitalizacja w dzielnicach. Nowe formy kontaktu dla mieszkańców zamiast punktów informacyjnych

Rewitalizacja w dzielnicach. Nowe formy kontaktu dla mieszkańców zamiast punktów informacyjnych

Pytania, propozycje i uwagi dotyczące projektów rewitalizacji można kierować bezpośrednio do Zespołu Rewitalizacji i Dziedzictwa Kulturowego Biura Rozwoju Gdańska, korzystając z kilku możliwości. Te formy kontaktu zostają wprowadzone w zastępstwie organizowanych raz w miesiącu punktów informacyjnych.
06.02.2019
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
W czterech lokalizacjach, w których dotychczas odbywały się spotkania informacyjne, zostały umieszczone skrzynki kontaktowe
W czterech lokalizacjach, w których dotychczas odbywały się spotkania informacyjne, zostały umieszczone skrzynki kontaktowe
fot. BRG


Punkty informacyjne zostały otwarte w drugiej połowie 2017 r. na każdym z czterech obszarów rewitalizacji. Dyżury pracowników ZRiDK BRG stanowiły odpowiedź na zainteresowanie mieszkańców działaniami przewidzianymi w Gminnym Programie Rewitalizacji. Z początkiem lutego, w związku z niewielką frekwencją, dyżury zostają zawieszone.

Pytania, propozycje i uwagi będzie można odtąd kierować bezpośrednio do pracowników ZRiDK, korzystając z jednej z kilku możliwości:

  • odwiedzając od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30 Zespół Rewitalizacji i Dziedzictwa Kulturowego BRG (parter, pokoje 1-7 w budynku przy ul. Wały Piastowskie 24 w Gdańsku)
  • pisząc na adres: rewitalizacja@brg.gda.pl
  • kontaktując się telefonicznie z koordynatorami projektów:
    - Dolne Miasto / Stare Przedmieście / Plac Wałowy – tel. 58 308 42 13,
    - Biskupia Górka / Stary Chełm – tel. 58 308 44 24,
    - Nowy Port z Twierdzą Wisłoujście – tel. 58 308 44 02,
    - Orunia – tel. 58 308 44 02.

W czterech lokalizacjach, w których dotychczas odbywały się spotkania informacyjne, zostały umieszczone skrzynki kontaktowe, do których mieszkańcy mogą wrzucać swoje uwagi, pytania i propozycje dotyczące rewitalizacji. W pismach należy podać adres zwrotny, na który ma zostać skierowana odpowiedź.

Skrzynki kontaktowe zostały umieszczone w:

  • Inkubatorze Sąsiedzkiej Energii na Dolnym Mieście (ul. Reduta Wyskok 2),
  • Domu Sąsiedzkim na Biskupiej Górce (ul. Biskupia 4),
  • Łaźni 2 w Nowym Porcie (ul. Strajku Dokerów 5),
  • Domu Sąsiedzkim „Gościnna Przystań” na Oruni (ul. Gościnna 14)



TV

Każdy może pomóc