Najpierw napisy, potem podświetlenie
Ekipa montażowa zajechała pod stadion w Letnicy w poniedziałek, 14 listopada. Specjalistyczna ekipa z wysokim dźwigiem. Jeden i drugi napis są identyczne, składają się z 21 liter. Są identyczne w brzmieniu. Zostaną zamontowane po przeciwległych stronach stadionu.
- Na montaż jednego napisu firma ma trzy dni, tyle samo na drugi - mówi Paweł Buczyński, prezes Polsat Plus Arena Gdańsk. - Tydzień później oba powinny być już wyposażone w podświetlenie. Umowa na obecność napisów na stadionie obowiązuje do końca grudnia 2026 roku.
10 lat gdańskiego stadionu w Letnicy. ZOBACZ historię obiektu na zdjęciach
Obiekt znany w całej Europie
Stadion w Gdańsku został wybudowany w 2011 roku, w ramach przygotowań do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. Inwestycja kosztowała 863 mln zł. Na widowni może zasiąść ponad 41 600 osób. Właścicielem jest należąca do miasta Gdańsk spółka Arena Gdańsk. Na stadionie rozgrywane są mecze reprezentacji Polski oraz ligowe spotkania Lechii Gdańsk, organizowane są też koncerty muzyczne, konferencje, imprezy charytatywne. Gdański stadion uznawany jest za jeden z najpiękniejszych i najlepszych tego typu obiektów w Europie. W maju 2021 roku rozegrano finał Ligi Europy, w którym hiszpański CF Villarreal sensacyjnie pokonał w rzutach karnych faworyzowany Manchester United.
Niesamowity mecz w Gdańsku z fenomenalnymi rzutami karnymi. Villarreal z pucharem Ligi Europy
Stadion wpisany w strategię
Nowa umowa sponsorska podpisana została 21 maja 2021 roku. Wartość kontraktu to blisko 17 mln zł.
- Jesteśmy polską firmą i obecność naszych dwóch głównych marek Polsatu i Plusa w nazwie pięknego, bursztynowego Stadionu Gdańsk, rozpoznawalnego w całej Polsce, jest świetnym sposobem na ich promocję - mówił mówi Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu, operatora sieci Plus. - Nasza oferta to najlepsza rozrywka i możliwości dostępu do niej w dowolnym czasie, miejscu i na dowolnym urządzeniu. Zapewniamy usługi i produkty dla każdego i wszędzie. I Stadion Gdańsk świetnie wpisuje się w naszą strategię zapewnienia milionom widzów i klientów najlepszych treści, usług i produktów - łącząc możliwość doświadczania sportu, muzyki czy wielkich wydarzeń na żywo na stadionie, jak i w internecie czy telewizji.
NASZA FOTOGALERIA: