• Start
  • Wiadomości
  • Nowy punkt obsługi pasażerów ZTM w Gdańsku - w Galerii Metropolia

Nowy punkt obsługi pasażerów ZTM w Gdańsku - w Galerii Metropolia

Od poniedziałku, 28 sierpnia pasażerowie komunikacji miejskiej w Gdańsku będą mogli korzystać z nowego punktu obsługi klienta, który zastąpi dotychczasowe punkty przy ul. Na Stoku i Wyspiańskiego. Nowe miejsce zostanie otwarte w Galerii Metropolia, przy ul. Kilińskiego 4 we Wrzeszczu (na parterze).
08.08.2023
Więcej artykułów poświęconych Gdańskowi znajdziesz na stronie głównej gdansk.pl
Zdjęcie ilustracyjne - nowy punkt obsługi pasażerów ZTM znajduje się we Wrzeszczu, na zdjęciu budynek galerii Metropolia
Nowy punkt obsługi pasażerów ZTM znajduje się we Wrzeszczu, w galerii Metropolia
fot. J Hoły/ ZTM w Gdańsku

Dworzec PKP Gdańsk Główny otwarty. Jest ładny, wygodny i dostępny dla każdego

To bardzo wygodne miejsce do załatwiania spraw przez pasażerów gdańskiej komunikacji miejskiej. Znajduje się tuż obok dworca kolejowego we Wrzeszczu, niedaleko dużego autobusowego węzła. Nowością będą również wydłużone godziny funkcjonowania obsługi interesantów. Z nowego punktu będzie można korzystać od poniedziałku do piątku w godz. od 06.30 do 20.30. 

Otwarcie nowego miejsca obsługi pasażerów jest spełnieniem ich wielokrotnych próśb. W nowej siedzibie prowadzona będzie także hurtowa sprzedaż biletów.

Przy dworcu PKP we Wrzeszczu powstaje kubaturowy parking dla 500 rowerów

mapka ilustracyjna
Na zdjęciu mapka z zaznaczonym puntem obsługi ZTM w galerii Metropolia
fot. J Hoły/ZTM w Gdańsku

W nowym punkcie będzie można:

  • kupić bilety,
  • doładować kartę miejską biletem okresowym imiennym lub na okaziciela,
  • złożyć wniosek o wydanie karty miejskiej lub o przystosowanie legitymacji studenckiej do biletów okresowych,
  • złożyć reklamację,
  • wyrobić duplikat karty miejskiej lub Gdańskiej Karty Mieszkańca ze zdjęciem,
  • otrzymać fakturę za bilety kupione w automatach biletowych,
  • zapłacić za przewóz osób niepełnosprawnych,
  • złożyć korespondencję do Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku.


Zmiany w godzinach pracy Punktów Obsługi Klienta ZTM


Z powodu przeprowadzki, od poniedziałku 21 sierpnia, zamknięte będą: Punkt Obsługi Klienta nr 2 przy ul. Wyspiańskiego 9A, Punkt Reklamacyjny, Punkt Sprzedaży Hurtowej oraz kasa przy ul. Na Stoku 49.

Reklamacje dotyczące kart miejskich można składać w Punkcie Obsługi Klienta nr 4, przy ul. Świętokrzyskiej 15. POK jest czynny bez zmian:

  • w poniedziałek, czwartek i piątek w godz. 07.00 - 14.30,
  • we wtorek i środę w godz. 10.00 - 17.30.

Do poniedziałku, 28 sierpnia bilety okresowe będzie można kupić:

  • w POK nr 4 przy ul. Świętokrzyskiej 15
  • w automatach biletowych,
  • przez Internet,
  • w aplikacjach mobilnych: GoPay, jakdojade.pl, MPay, zbiletem.pl,
  • oraz w punktach sprzedaży biletów okresowych

Sprzedaż hurtowa w nowej lokalizacji uruchomiona zostanie dopiero 28 sierpnia.

TV

Mniej bruku - więcej drzew!